Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jepp jeg har en gutt på 6 år som leeenge har mast om å bli storebror.
han vet ikke enda at han kommer til å bli det om noen mnd så det skal bli kjempe gøy å gi han den beskjeden.
det som var litt rart var at dagen før jeg tok testen så lå han på magen min og sa: "mamma, eg hørre det e ein baby inni magen din." nei, sa eg som ikje trodde eg va gravide. ikje nå men ein dag komme det nok ein baby svarte eg. men han insisterte " jo mamma du har ein baby i magen din!" åsså låg ann der å strøyk på magen og såg så happy ud.
dagen etter tok eg ein test siden eg ikje hadde fått mens bare litt spotting åsså ingenting mer. og joooooda der var det et stort blått kryss!!!
jammen hadde ikke mini rett [:D] rart......
har også ei fra før! [:)] hun blir 5 år om noen mnd! det er greit at jeg har gjort dette før,men skal si deg man glemmer fort! [:D] jeg har en tendens til å liksom glemme alt det negative også blir jeg plutselig overrasket,når sånne ting som kvalmen og den intense luktesansen kommer! [:D] syns ukene går fortere denne gangen og det er jo flott!! [:D] er mer ivrig til å komme meg over 12 uker denne gangen,for sist levde jeg nok i en liten boble der jeg ikke engang tenkte på at det kunne gå galt i starten![:)] ellers er jeg bare veldig glad og lykkelig!! [:D]
HAr termin 1 april men er fortsatt veldig ensom på aprilforum, er derfor litt innom her....
Jeg har to barn, en gutt på 8 og ei jente på 6 år. De ar mast mye om søsken så jeg gleder meg til å gi de gladmeldingen...[:D] Begge er født før tida så jeg regner vel med å komme i marsklubben etter UL. Hadde lege termin med sønnen 1 april og UL 12 april. Men han kom 18 mars, fiks ferdig.... Rart det ble så likt denne "siste" gang...
Ja, jeg har en sønn som blir ni i november. Vi har fortalt at han skal bli storebror, for han var så bekymret for meg når jeg var (er) så dårlig hele tiden. Og gjett om han ble glad!! Hehe.. Går og snakker om det hele tiden. Men han har taushetsplikt i en måned til da, og det tror jeg han klarer faktisk. [:)]
Jeg har to jenter på 7 og 9 år, de er på ferie nå men når de kommer hjem skal jeg fortelle dem om babyen som er på vei. De har lenge spurt om vi ikke kan få baby, ho minste ønsker seg så veldig å få være både lillesøster og storesøster hehe. Jeg gleder meg til å dele dette med ungene [:)][:)][:)]
Jeg har tre jenter på 15, 11 og 7 år og alle gleder seg masse :-) de to minste gleder seg til de kan få fortelle det i klassen når skolen begynner igjen :-) før det klarer de helt fint å holde det for seg selv heldigvis
Jeg venter barn nr 4, så ja, her hjemme gleder dem seg veldig... men minstejenten har ikke blitt fortalt om det enda, jeg synes det er litt for tidlig i svangerskapet til det [;)] Men må innrømme det er godt å være fleregangsfødende, en føler seg mer trygg på hva som skjer og sånn.