Flergangsfødene..

CS85

Betatt av forumet
Himmelbarn
er det noen som er mer nervøse nå enn ved de andre svangerskapene?
Jeg skal ha nr 2. Men er en god stund siden jeg fikk nr 1. Så jeg er nervøs denne gangen. Går å ønsker å ha mest mulig symptomer, nervøs for at ting skal skje. Teller ned te 1 januar og uke 12
 
Også min nr 3, men er 8 og 10 år siden sist jeg gikk gravid hehe. . Så er faktisk gla for de symptomene jeg har.. trenger de for en bekreftelse på at jeg er gravid og det går bra :p
 
Ja, her er det 6 år siden sist. Så får litt sånn hetta :p
 
Hehe jepp :p
 
er det noen som er mer nervøse nå enn ved de andre svangerskapene?
Jeg skal ha nr 2. Men er en god stund siden jeg fikk nr 1. Så jeg er nervøs denne gangen. Går å ønsker å ha mest mulig symptomer, nervøs for at ting skal skje. Teller ned te 1 januar og uke 12
Kort svar: ja! Fire år siden sist.
 
Her er det 9 år siden sist. Jeg går også rundt å håper på symptomer så jeg kan kjenne det mere.

Er veldig rolig mtp tiden etter fødsel og foreldrerollen. Men jeg er veldig redd for å miste :/
 
Absolutt!! Var litt redd da også, men ikke sånn som nå. Men nå har vi prøvd lenge, å mistet en gang. Så er jo ekstra nervøs for denne spiren ❤
 
Roligere, har feks ikke ringt og bestilt svangerskapskontroll enda. Sist var jeg jo superstresset da jeg fikk beskjed om å vente med time til uke tolv, da jeg satt med testen i hånden.
Syns det er litt merkelig å ikke ha så mye symptomer enda, men når jeg tenker over det var det først rundt uke 7 jeg ble uggen sist. 7+2 idag.
Men kjenner jeg ikke akkurat gleder meg til fødselen pga sykehusskrekk, men skal nyte å være gravid, er trolig siste gangen
 
3.5 år siden sist, har 2 barn fra før.. Alltid like redd noe er galt.. Trur kanskje jeg er enda mer redd for å miste nå.. Men får vel bare krysse fingra å håpe
 
Kjenner meg litt mer stresset denne gangen, men det nok for at min viten og kunnskap har økt; jeg var mer uvitende til sa, ma og andre ting i første svangerskap..
 
Her er det 9 år siden sist. Jeg går også rundt å håper på symptomer så jeg kan kjenne det mere.

Er veldig rolig mtp tiden etter fødsel og foreldrerollen. Men jeg er veldig redd for å miste :/

Samme her <3
 
Absolutt!! Var litt redd da også, men ikke sånn som nå. Men nå har vi prøvd lenge, å mistet en gang. Så er jo ekstra nervøs for denne spiren ❤

Samme her... har prøvd i 3.5 år og måtte ivf til. . Har heller ingen på frys så om vi mister nå så må vi gjennom nye 5 uker med hormoner :(
Men er derfor jeg er så gla jeg har de få symtomer jeg har iallefall :) håoer faktisk på flere :p
 
Bra det ikke bare jeg som er stressa da!
Jeg føler meg ikke stressa for fødsel og tia etter, men er den redselen for å miste som gjør meg sykt nervøs
 
Ja absolutt! Med første var jeg ikke nervøs, fordi jeg ikke hadde hørt så mye om alt som kunne gå galt. Med nr 2 var jeg kjempe dårlig fra uke 5 -uke 26, kasta opp mange ganger om dagen. Så var ikke i tvil om at det var liv der. Nå er jeg 6uker, å symptomene er få og svake. Er litt øm i brystene. Så blir å bestille time til UL snart. Evig glad for å ikke være kvalm, men små redd for at det ikke er noe liv :-/
 
Bare 8 mnd siden sist fødsel, som varte og rakk i evigheter. Eneste jeg vet nå er at jeg kan ikke gå lenger over enn sist, og det m da bare gå fortere :p
 
Back
Topp