Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde vondt i flere måneder etter en fødsel som var ganske traumatisk. Jeg blir derfor veldig usikker på hva jeg skal gjøre denne gangen siden alle snakker om at det gjør mye vondere ved keisersnitt. Usikker om det vil gjelde for meg. Så ville bare si takk for at du skrev det du skrev. Godt å lese noen andre synspunkter også!Første fødsel:
Startet tidlig på morgenen, først med vannavgang, og rier rett etterpå. Fikk epidural på sykehuset, som fjernet all smerte en stund. Forsøkte vanlig fødsel, men babyen var for stor, så endte til slutt med akutt keisersnitt. Fra start til slutt tok det ca. 16 timer. Følte meg frisk og rask på få dager.
Andre fødsel:
Startet på kvelden, med rier og tegningsblødning. Ingen vannavgang eller slimpropp. Fikk epidural på sykehuset, men denne gangen var det fortsatt vondt. Fikk også lystgass, som hjalp med å fokusere på pusten. Var ganske stor baby denne gangen også, men ble vanlig fødselsforløp nå. Varte ca. 12 timer. Har gått litt over en uke nå, men føler meg fortsatt helt ødelagt, enda vaginal fødsel visstnok skulle medføre raskere bedring enn ved keisersnitt ...