Flergangsfødende

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
Noen som har kjent liv tidlig i tidligere svangerskap og så sent i neste?
Kjenner ikke noe nå og vet morkaka ligger bak... Så burde kjernt noe bobler... Når jeg kjente liv tidlig sist.. Eller?

Noen som har kjent liv tidlig i tidligere svangerskap og så sent i neste?
Kjenner ikke noe nå og vet morkaka ligger bak... Så burde kjernt noe bobler... Når jeg kjente liv tidlig sist.. Eller?
Tror ikke du skal bekymre deg. Er jo enda veldig tidlig.Er jo også et helt annet menneske inni deg enn sist, kanskje et roligere menneske :happy:

Tror heller ikke du skal bekymre deg, babyen kan ligge slik at du ikke kjenner noe enda. Ulikt hver gang!

Takk for svar. Ekstra nervøs når man er englemamma og nærme meg de skumle ukene.. Får ha litt mer tålmodighet.. Ser frem til time hos jordmor i neste uke og høre hjertelyd

Tror som nevnt over at du ikke skal bekymre deg. Kan jo hende du bare har en skikkelig bedagelig type inni der ;) Jeg er andregangsfødende og kjenner liv nå, 14+1

Jeg er over 15 uker nå

Tror som nevnt over at du ikke skal bekymre deg. Kan jo hende du bare har en skikkelig bedagelig type inni der ;) Jeg er andregangsfødende og kjenner liv nå, 14+1
Jeg er 15+3 nå

Jeg er over 15 uker nå
Hvis babyen har flyttet litt på seg og sparker/beveger seg mot morkake så vet du jo at det kjennes dårligere. Det kan være at du har en liten bedagelig baby inni der som ikke beveger seg så mye som forrige baby så tidlig. Det er mange ting som gjør at du ikke kjenner liv enda. Å føle liv i uke 14-15 er VELDIG tidlig selv for andregangsfødende

Hvis babyen har flyttet litt på seg og sparker/beveger seg mot morkake så vet du jo at det kjennes dårligere. Det kan være at du har en liten bedagelig baby inni der som ikke beveger seg så mye som forrige baby så tidlig. Det er mange ting som gjør at du ikke kjenner liv enda. Å føle liv i uke 14-15 er VELDIG tidlig selv for andregangsfødende
Ja håper dere har rett... Bare nervøs. Hvertfall når d står i appene at flergangsfødende kjenner liv nå

Ja håper dere har rett... Bare nervøs. Hvertfall når d står i appene at flergangsfødende kjenner liv nå
Det er jo ikke sånn at vi alle er like! IKKE stress med dette nå (lettere sagt enn gjort)! Ta i verste fall kontakt med jordmor på mandag og forklar bekymringene dine. Kanskje hun kan få deg inn på en liten doppler raskt så du får roa deg!

Takk for svar. Ekstra nervøs når man er englemamma og nærme meg de skumle ukene.. Får ha litt mer tålmodighet.. Ser frem til time hos jordmor i neste uke og høre hjertelyd
Da skjønner jeg godt at du kjenner på det, og kanskje det beste er å få komme en rask tur innom jordmor bare for å høre at alt er bra, slik at du kan bli beroliget. Hvis ikke det kjennes greit å vente til timen. Men igjen, dette med liv så tidlig er så ulikt. Stor klem

Kjente i uke 15 med førstemann men nå er jeg 16+6 og kjenner absolutt ingenting

Fikk låne doppler av ei venninne. Å hørte hjertelyden. Deilig følelse.. Så its alive:Heartbigred

Sniker fra juni! Venter mitt fjerde barn, og er 19+4 i dag. Begynte å kjenne bobler/små spark i helgen. Og har kjent bevegelser tidlig med de andre. Har såklart vært bekymret for dette, men på ul var alt fint og en livlig liten gutt gjemmer seg der inne.. Tror du kan ta det med ro ❤️ (men forstår bekymringen din)

Veldig forskjellig hver graviditet, er oftest ikke noe galt selv om det ikke kjennes tidlig.

Back
Topp