Flergangsfødende?

nr. 3 kommer hit. de på 7 og 5 er svææært opptatt av babyer. tenker de får være med på ul. om det passer med skole og bhg.

nr. 3 kommer hit. de på 7 og 5 er svææært opptatt av babyer. tenker de får være med på ul. om det passer med skole og bhg.
Mener å huske det står i brevet fra sykehuset at de ikke ønsker at barn skal være med på utralyden. Men det er kanskje annerledes med privat ultralyd?

Jeg venter også nr. 3. Jeg har sånn halvvegs forberedt guttene på 5 år og 3 år gjennom prøveprosessen, men de vet ikke at jeg faktisk er gravid nå. Tenker å kanskje vente til uke 12, siden jeg tror det kan bli utfordrende for dem å holde på hemmeligheten, men om jeg blir dårlig (eller om jeg ikke klarer å vente) sier vi det før. De ønsker seg en lillebror fordi "vi er mest vant til gutter" ;)

Nr 4 for meg, første for mannen :) Mine er så store- eldste går på ungdomsskolen allerede, så de blir nok glade og hjelpsomme :)

Venter Nr 3 ❤️ Har to jenter på 3 og 7år gleder meg til og fortelle jentene om babyen. Men er bare 6+2 . Og dei er ikkje gode på hemligheter. Så venter nokk så lenge som mulig.

Back
Topp