Flergangsfødende?

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Noen som venter nr 3/4/5?
Her venter vi nr 4 :)
Gleder meg til å fortelle nyheten til de andre barna :)

Vi venter nr 3. :) barna kommer til å hoppe av glede for de ønsker seg så gjerne fler søsken. (Datteren min vil ha lillesøster og sønnen min vil ha lillebror ) :p

Vi venter nr.3! Gleder meg til vi er langt nok på vei til at vi kan si det til ungene:) Vi har to jenter på 4 og 7 fra før. MA i februar, så dette er min fjerde graviditet.

Vi venter også nummer tre! :) Hadde også MA i vår, slik at dette er mitt fjerde svangerskap.

Barn nr 3 på vei her også, godt å se det er flere her Har en gutt på 9, og ei jente på snart 6 år, de vet ingenting enda. Tror de blir veldig overrasket! men vet at lillesøster ønsker seg en baby, hun er veldig opptatt av babyer!

Nr 3 for meg, men første for mannen min. Ungane blir 8 og 10 til hausten, dattera mi har spurt etter eit lillesøsken sidan eg og mannen blei kjærestar for tre år sidan. Gleder meg til å fortelle det, men vil vente så lenge som mulig.

Om dette svangerskapet liknar dei to forrige kjem eg til å bli så dårleg ganske snart at det ikkje blir mulig å holde det skjult.

Herlig at det er så mange flergangs her inne :) når skal dere fortelle nyheten til barna?
Jeg tenker å bestille tidlig UL i uke 8/9 og så vise dem bildet etterpå :D

Herlig at det er så mange flergangs her inne :) når skal dere fortelle nyheten til barna?
Jeg tenker å bestille tidlig UL i uke 8/9 og så vise dem bildet etterpå :D
Når eg ligg med hovudet i do og ikkje kan forklare det på annan måte, tenker eg... Erfaringsmessig veke 6-7. Men vi får sjå, det kan jo vere eg slepp kvalmen denne gongen (haha!).

Når eg ligg med hovudet i do og ikkje kan forklare det på annan måte, tenker eg... Erfaringsmessig veke 6-7. Men vi får sjå, det kan jo vere eg slepp kvalmen denne gongen (haha!).
Huff det hørtes ikke godt ut :(
Jeg har vært heldig med alle mine svangerskap - ikke vært kvalm eller spydd med noen.
Håper du får et bedre sv.skap denne gangen :)

Huff det hørtes ikke godt ut :(
Jeg har vært heldig med alle mine svangerskap - ikke vært kvalm eller spydd med noen.
Håper du får et bedre sv.skap denne gangen :)
Eg og!

Eg veit det er verd det til slutt, men det kan jo vere hardt mens det står på. Har heldigvis vore stort sett ferdig med oppkast rundt veke 25 dei andre gongane, så eg er ikkje av dei som er verst ramma.

Spennande er det uansett!

Ei jente på 3 år og ei på 1 år her nå...:) Største storesøster blir nok glad når hun får vite det vil jeg tro! :) hun ønsker seg lillebror da

Jeg har også hatt HG med mine to. Foreløpig har jeg bare følt meg småkvalm, så puster lettet ut for hver dag jeg klarer meg gjennom uten oppkast! Jeg er 6+3 i dag, så regner egentlig med at jeg ligger rett ut om 2 uker, men det kan jo hende det går bra! Har hørt om andre som har sluppet unna.. Lykke til!

Jeg har også hatt HG med mine to. Foreløpig har jeg bare følt meg småkvalm, så puster lettet ut for hver dag jeg klarer meg gjennom uten oppkast! Jeg er 6+3 i dag, så regner egentlig med at jeg ligger rett ut om 2 uker, men det kan jo hende det går bra! Har hørt om andre som har sluppet unna.. Lykke til!
Så bra at du er relativt bra enno då... Du er to veker før meg i løypa (4+3 i dag), så eg nyter dagane utan kvalme og stålsetter meg for fortsettelsen. Huskar ikkje så veldig godt nøyaktig korleis ting var i dei forrige svangerskapa, men veit eg blei delvis sjukmeldt i veke 6 første gong. Kasta ikkje opp så mykje då, før rundt veke 14/15. Andre gong trudde eg at eg skulle sleppe lettare fordi eg knapt var kvalm i veke 6 og 7, men deretter slo det hardt til. Var sengeliggande frå veke 10 til 15 (burde nok vore innlagt i starten der, legen min var litt slapp - eg gjekk ned 6 kg på ei veke og kasta opp ALT, hud og lepper var heilt inntørka og sprakk for eit godt ord), og kasta opp dagleg til rundt veke 25.

Håpar vi begge slepp lettare unna denne gongen. Kjenner eg er delt mellom bekymring for det som sannsynlegvis kjem - og glede over at det ikkje har skjedd enno...

Back
Topp