flergangsfødende?

svizzrulla

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Oktoberbarna 2021♡
Jeg ble igangsatt forrige fødsel, og er veldig spent på om fødselen får starte av seg selv denne gangen. Andre som har blitt igangsatt med nr1? Hvordan ble det med neste fødsel?

Samme her! Følger spent med på erfaringer fra andre...

Jeg ble også satt igang med nr 1, og det vil jeg ikke igjen! Ikke at det var en fæl opplevelse, men jeg vil så gjerne at det skal starte spontant. Å få den erfaringen. Så følger med her. ;)

Ja håper at noen har en erfaring de vil dele med oss! :)

Ble satt igang med nr 1 som etter ett døgn endte i haste ks .. Ble planlagt ks med nr to,komplikasjoner under ks endte med at jeg ikke får føde vaginalt mer så er planlagt ks nå også

Kan bare snakke for ei bekjent av meg, som ble satt i gang 14 dager etter termin med første. Andre kom 2 dager før termin, men skal sies at hun tok modningsakupunktur:)

Jeg ble satt i gang 13 dage over termin med første og kom i gang selv 6 dager over termin med andre. Men skal sies at jeg ble satt tilbake en hel uke på oul med nr 2 og jeg vet når eggløsningen var, så etter egen termin kom han 13 dager over. Jeg er derfor veldig spent på hvordan det blir denne gangen, for nå setter man vel i gang 11 dager over. Jeg ønsker helt klart å komme i gang selv!!! Tok modningsakupinktur begge gangene og vil det denne gangen også

Back
Topp