flergangsfødende!

janne89

Blir kjent med forumet
Dere somer flergangsfødende, hvor mye forskjell var det for dere med magestørrelse? Detteer min tredje graviditet og med første fikk jegmage rundt uke 12-13, da var det ubehagelig å kneppe buksen. Med andre mann var det ubehagelig fra uke 6 og uke8 kom gravidklærne fre nå er jeg uke 11+2 og det er ikke antydning til ubehagnår jeg knepper buksa. Skal ha tidlig ul for å se om alt er som det skal der inne, så venter på innkalling. Jeg føler meg ikke gravid og har egentlig begynt å innfinne meg med at det kanskje ikke gikk vår vei denne gangen.

Men er det noen av dere flergangsfødende som har opplevd like stor forskjellig i magestørrelsen og alt har vært bra?

Har akkurat samme følelse. Er 9+2. Dette et nr fire. Har hatt veldig lite symptomer. Sist begynte jeg med mammabukser i uke 10. Nå er det nesten ingen mage. I dag begynte jeg å ha litt brun utflod.... Så frykter dette ikke går så bra.

Har akkurat samme følelse. Er 9+2. Dette et nr fire. Har hatt veldig lite symptomer. Sist begynte jeg med mammabukser i uke 10. Nå er det nesten ingen mage. I dag begynte jeg å ha litt brun utflod.... Så frykter dette ikke går så bra.
Vi får håpe st det går bra for oss begge!

Jeg var minst med nr 3. Magen dukka opp sent. Jeg fikk ingen mage med min første før jeg rundet 20uker. Men med nr 2 var magen så stor allerede i starten. Og dom sagt med nr3 forventet jeg mage så tidlig som nr 2 men kom ikke før 12-13 uker.
Nå er jeg gravid med fjerde man. Magen er svær og veldig vanskelig å skjule. Synes ikke du skal tenke så mye på størrelsen på magen, for jeg tror det har lite betydning!! Masse lykke til

Det er mitt fjerde svangerskap men har bare ei datter ifra før ;) de 2 første var veldig like selv om jeg ikke kom så langt andre gangen. er ikke like kvalm som sist, men veldig sliten som igjen gjør meg kvalm tillegg sliter jeg litt med svimmelhet. Den første gangen kom den sent og var ikke så stor, men nå begynner jeg å må skjule det. er 10+4 nå

Dette er min andre. Å sist så venninen min det på magen i uke 8 og spurte meg om jeg var gravid. Nå er jeg 12 uker å merker ingenting på klær enda

Dette er mitt 3 svangerskap. Har fått tidlig mage med alle.

Back
Topp