Flergangs....

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Kjenner DU liv? Eller ikke? Hvor langt er du?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg trooooor jeg kjenner det... innimellom! Ikke noe som er sånn kjempe tydelig enda men :) Jeg er 16+5 & andregangs :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jepp. Begynnte å kjenne det i slutten av forrige uke (uke 15) nå kjenner jeg det veldig godt når jeg sitter i ro :) helt heeeerlig! Har morkaka foran så trodde jeg måtte vente lenger. Var nesten 17 uker med første mann. Sambo kunne kjenne det i går og i kveld så jeg det utenpå :) helt nydelig å kunne kjenne og vite at alt er bra :)

Tror det. Tredjegangs og 13+4 :)

Kjenner det av å til. Er andregangs og 14+0 :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Tredjegangs , 13+6 kjenner ingen ting!!! Gleeeder meg til å kjenne ♡

2.gangs... Kjente det første gang 13 + 6 denne gangen og kjent det hver dag siden. Kejnte det fra ca uke 14-15 sist gang også.... :-)

Er 13+4, kjenner ingenting. Har kjent det sent de andre gangene også, ikke før rundt uke 20.

Er andregangs og kjente liv ca rundt uke 15. Nå er jeg 17+2 og kjenner liv nesten daglig. Er ikke store bevegelser det er snakk om da, så må virkelig slappe av og kjenne etter for å kjenne det.

Kjenner litt dunking innimellom ja <3 Har kjent det siden ca uke 14 og nå er jeg 17 uker <3
Babisen min <3

Er 3.gangs og har kjent liv siden uke 12! Noen sånne små forsiktig dunk. Kjenner det helst vist jeg slapper av. Ligger eller sitter stille. Er straks i uke 17. ♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er 3. Kjent litt men ikke hver dag. Kan gå flere dager mellom hver gang. Er 17+1

Andregangs (strengt talt 5gangs...) tror jeg kjenner, men usikkee på om det bare er luft. Så ikke sånn veldig tydelig enda. Er 17 uker i dag.

Da puster jeg litt lettet ut over at det ikke er bare jeg som ikke kjenner særlig ennå...

Annengangs(tredjegangs), er 16+1 og kjenner absolutt ingenting. Kjente ingenting før uke 20 sist og 22 første gangen...nå er jeg enda mer polstra enn sist så forventer ikke å kjenne noe på flere uker enda :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Annengangs(tredjegangs), er 16+1 og kjenner absolutt ingenting. Kjente ingenting før uke 20 sist og 22 første gangen...nå er jeg enda mer polstra enn sist så forventer ikke å kjenne noe på flere uker enda :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Det er så godt vi er flere :) mer polstring her også...

Jeg er 5.gangsfødende, uke 17 +4 og kjenner liv så og si hver dag hvis jeg kjenner etter. begynte å kjenne bevegelser i uke 14.

Back
Topp