Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det flere der ute som er på overtid? Hvordan har dere det?
Her er jeg selv på den 7. dagen på overtid og begynner å bli mektig lei av venting
. Vil are ha ham ut, og hilse på! Skal på kontroll på sykehuset senere i dag og høre. Blir spennende å se hva de sier ;)
Ja, jeg er 4 dager på overtid, men er egentlig ikke så utålmodig, mere familie og venner rundt meg som er det,hehe. Med førstemann gikk jeg også over så har vært forberedt på at det skulle skje denne gangen også. Skal på sykehuset på mandag for å vurdere igangsettelse, men håper at det skjer av seg selv! Gleder meg veldig til å snart ha henne på brystet <3
Jeg er også på overtid, men bare to dager enda...
Men jeg kjenner at jeg er lei og utålmodig! Alt er så tungt nå, bare å komme opp av sengen er et slit...
Er så utrolig spent på å få møte lille jenten min, og ikke minst på selve fødselen.
Lykke til på overtidskontroll i dag, det blir sikkert kjempe spennende å høre hva de sier!
Jeg er 8 dager på overtid..
Var på overtidskontroll i går, og legen sjekka meg, jeg er moden med 2 cm..
Han sa at han ble overraska om jeg ikke føda innen et døgn..
Her sitter jeg, over et døgn senere uten et eneste tegn til fødsel..
Blir satt igang på mandag om ikkenoe skjer i løpet av helga da..
Så, nå er det uansett ikke lenge til jeg har babyboy i armene mine <3
Jeg er 5 dager på overtid, og begynner å bli ekstremt utålmodig! Tror hele tiden at "i natt skjer det!" meeen så gjorde det ikke det.
Har kontroll hos legen på tirsdag, krysser fingrene om at jeg ikke rekker den:)
Har noen tak i ryggen i forbindelse med kynnere, men de gjør ikke så veldig vondt, og det har vart noen dager, og igjen bare på natten. Kjennes ut som menssmerter, men jeg har aldri hatt det i ryggen før, så jeg vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter.
Vil ha bebisen min ut, hun har vært inne lenge nok synes jeg:) <3
Er 2 dager på overtid i dag (termin 24), så bør vel ikke være super utålmodig enda;) Men hadde ikke trudd jeg skulle komme over termin med nr 4!! Håper på fødsel for alle som venter snarlig:)!!