Fleregangsfødende?

Blir nr tre. Er veldig nervøs nå frem til jeg får vite om det er bra eller ikke inni magen. Men det er fordi jeg mista sist. Hadde angst for fødsel etter den første forferdelige opplevelsen, men så fikk jeg drømmefødsel med nr to! Tenker at det må bli en drømmefødsel til ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Venter nr 2. :) har en gutt fra før som er født april-13 <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Venter nr. 2. Har en jente født mai 2012 fra før.

Har gutt-07
jente-09

og no er det spire-14 <3

Venter nr to. Har en datter fra før som ble født i mai 2008 :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Venter nr 6, dette svangerskapet var absolutt ikke planlagt! Men kjenner jeg begynner å glede meg nå som sjokket er over :)

Jeg var nok mer nervøs forrige gang. Er nå 7+1 og føler den verste nervøsiteten har sluppet litt taket. Men jeg sjekker alltid dopapiret for blod, og det kommer jeg nok til å gjøre resten av svangerskapet:)

Forteller mer når jeg har bikka over 12 uker ;) er så lett at andre kjenner meg igjen :)

Venter min nr 2 :) Fødte 6 uker før tida sist, så er spent på om denne også tenker å melde sin ankomst før tida o_O

Min kom 34+1. Ganske uventet der jeg satt i frisørstolen og skulle stripe håret da vannet gikk :smiley-ashamed004
Han var heldigvis en stor og fin gutt, vi ble på sykehuset 14 dager :)

Stor var han?
Her var hu 2334g og 44cm.. Vi blei så lenge fordi hu kom med beina først og fikk store hematomer som måtte gå bort + at hu var litt lat iforhold til amminga

Stor var han?
Her var hu 2334g og 44cm.. Vi blei så lenge fordi hu kom med beina først og fikk store hematomer som måtte gå bort + at hu var litt lat iforhold til amminga

Han var 2522 og 45 lang. Hadde gulsott, så var ganske slapp i forhold til amminga, var derfor vi ble 14 dager.

Uff, stakkars lille, virker så utrolig vondt med hematomer :/ Ble født en gutt i naborommet som de prøvde å ta ut med tang/vakuum men som de ikke fikk ut, endte opp med keisersnitt om jeg ikke husker feil, og store hematomer :/

Han var 2522 og 45 lang. Hadde gulsott, så var ganske slapp i forhold til amminga, var derfor vi ble 14 dager.

Uff, stakkars lille, virker så utrolig vondt med hematomer :/ Ble født en gutt i naborommet som de prøvde å ta ut med tang/vakuum men som de ikke fikk ut, endte opp med keisersnitt om jeg ikke husker feil, og store hematomer :/

Da var han stor.
Ja, det var ikke noe deiligt. Kroppen hennes jobba så mye at hu hadde endel pustestopp, men heldigvis så kom hu seg alltid opp igjen uten hjelp :)
Her ble jeg klipt når jeg begynte å trykke for de visste at de måtte dra hu ut tilslutt

Da var han stor.
Ja, det var ikke noe deiligt. Kroppen hennes jobba så mye at hu hadde endel pustestopp, men heldigvis så kom hu seg alltid opp igjen uten hjelp :)
Her ble jeg klipt når jeg begynte å trykke for de visste at de måtte dra hu ut tilslutt

Uff, men godt hun ordnet opp i det på egenhånd :) Sterk jente :):)

Auuuuu, det tror jeg må være mitt verste mareritt å bli klipt! :eek::eek:

Uff, men godt hun ordnet opp i det på egenhånd :) Sterk jente :):)

Auuuuu, det tror jeg må være mitt verste mareritt å bli klipt! :eek::eek:

Det gjorde meg ingenting, merka det ikke engang. De gjør det når det kommer en ri så du kjenner det ikke engang. Var værre for sambo som så saksa og visste hva de skulle gjøre med den og så høre lyden

Det gjorde meg ingenting, merka det ikke engang. De gjør det når det kommer en ri så du kjenner det ikke engang. Var værre for sambo som så saksa og visste hva de skulle gjøre med den og så høre lyden

Synes likevel det høres forferdelig vondt ut altså! :confused:

Og jeg som tenker å bli jordmor og da skal utføre slike ting på andre o_O

Back
Topp