"Fleregangsfødende bør vite mer"

x1x*villemo*

Andre møte med forumet
Jeg syns jeg møter litt rare reaksjoner fra folk når jeg kommer med spørsmål ang graviditeten. Det virker som om enkelte synes at jeg burde "kunne dette" når jeg går med tredjemann, men det kan man jo ikke. Jeg husker jo mye, men det dukker jo alltid opp spørsmål allikevel. Ingen svangerskap er like, og det er like spennende/skummelt/moro uansett hvor mange ganger man har vært gravid synes jeg.
Flere som har møtt slike reaksjoner? Synes det er litt sårende jeg. Nesten så jeg ikke tør å spørre enkelte ganger. Legen min var en av de som så litt rart på meg da jeg ikke husket om jeg kunne ta allergimedisiner, eller når jeg spurte om jeg kunne ut å fly de tre første mnd eller ikke...
 
Det er 12 år siden jeg fikk nr en og jeg kan ikke huske mye... Er jo ikke akkuratt det mang går å husker på .. feks. fly allergi osv.. Så bare spør deg gjør jeg.. Lykke til
 
Er jo kjempe dumt å få sånne reaksjoner! Ingen svangerskap er like, og det dukker jo stadig noe nytt opp - å så glemmer man jo å fort[:D] Har en jente på 14 år.... å nå kjennes det ut som dette er første gang[;)] Håper du får svar på det du lurer på og møtes med forståelse. Du kan jo også bruke BV for å få svar på spørsmål - her er ingen spørsmål dumme[;)][;)] Lykke til i svangerskapet!
 
[:)]Dette blir nr 5 for meg... Men jeg synes det er like nytt hver gang! Man vet jo selvfølgelig etterhvert hva man går til, men ingenting er likt hver gang.
 
Back
Topp