Fleregangs gravide

Zherena

Glad i forumet
Hvordan er det med magene deres?
Syns dere den har begynt sånn smått å synes?
Vet man er en del oppblåst til å begynne med, men merker magen sånn smått nå.
Med sønnen min begynte ikke magen å vises før ca i uke 13 og da var den sånn som nå, litt synlig. 
Gleder meg til den begynner å synes ordentlig og jeg stolt kan vise den frem til alle 

Jeg merker overhode ingenting denne gangen..Jeg mistenker at det er fordi jeg er litt med chubby rundt magen fra før etter ganske tette svangerskap..Håper ivertfall det er det, frykten min er jo at det ikke er noe der..Håper på en tidlig UL så jeg kan få ro i sjelen..

Og ja - jeg gleder meg også til fiiin babykul og strutte rundt med :D

Er litt oppblåst, men syntes det er litt vanskelig å si om magen har endret seg denne gangen, da jeg er 8 kg mindre enn jeg var da jeg begynte på min første graviditet, så magen er i utgangspunktet flatere.. Vi så det fra uke 10 sist. Er litt som du, tror jeg.. spent på om jeg får raskt gravidmage denne gangen :) håper det.. var så stas å være gravid syntes jeg emoticon

Stas med magen, ja!!
Min er oppblåst som en ball.........!!!!!!!!!!!!!!

(håper det er det og ikke bare noe jeg tror..)

jeg har dessverre for mye fett rundt magen til å kjenne forskjellen.....
Førrige gang var jeg oppblåst, men har det ikke enda.
Men puppene kjente jeg i går kveld! Måtte kaste bhen, så vondt var de!
Murringene og menssmerter er over nå, har dere det og som er rundt 5 uker??????

får mye luft å oppblåst mage frem til uke 12ca så går den ned og så begynner magen å vokse fra uke 15-16. Sånn var det med de to forrige, å regner med at det er noe lignende denne gangen. Men forskjellen da å nå er at da var jeg ikke oppblåst i magen. Det er jeg nå! Så ser jo 4mnd på vei ut på kveldene. godt man har hold in strømpebukser å få tak i når man trenger

Oppblåst og mye fett fra før på magen, så babykulen kommer nok ikke for fullt før etter ordinær ul. Så får jeg bare se ekstra tjukk ut fram til det :-P

Er en del oppblåst jeg også. Pluss noen overflødige kilo som min kjære hobbykokk skal få ta skylden for  Så merker det vel ikke på en god stund enda! Greitt det å, siden vi venter med å fortelle folk rundt oss til den magiske 12-ukersgrensen er passert! Sier som goodASmama; hold-in-longser er genialt!

Back
Topp