Fleregangs fødende

nr1 tok jeg ks
så da vil jeg si nr2 var værst... hehe...
Så nå gjenstår det å se om hva som skjer med nr3[:)]

ORIGINAL: Sicily

Første gang var verst.. Nå gjenstår gang nummer 3 da, og jeg har hørt at den er den verste.. [8D]

Fikk nr3 for 3mnd siden. Og ja, den var værst med tanke på den var ekstremt intens, men den var korteste fødselen jeg har hatt. Gikk 59min fra 3stramme cm åpning(da jeg kom på sykehuset)til hun var født.

litt usikker...men vil vel si første var verst..
trodde seriøst jeg skulle dø da jeg pressa i nesten 2 timer før han kom...(nr1)
med nr 2 hadde jeg ikke bedøvelse...å smertene var helt jævlige.. trodde egentlig jeg skulle dø da også...men det var ihvertfall en kjemperask fødsel i forhold til den første...å etter fødselen var jeg i kjempeform..ikke vondt noen steder [:)]

2 gangen var garantert værst...

Synes ikke det var så ille noen av gangene jeg...............og jeg hadde vist veldig traumatiske fødsler, hehe! Jordmora på sykehuset ringte fastlegen min som så igjen ringte meg for å høre hvordan det gikk med meg etter første fødselen og etter andre fødselen så hadde hun jordmora som hadde utskrivingssamtalen med meg utsatt den så lenge som mulig for HUN gruet seg. Hahaha, Ler meg ihel!!!

opp[:D]

Syns første og tredje gang var værst[:(]

Andre gangen var garantert værst... det var rett og slett ganske så jævlig.
Gruer meg noe vannvittig til tredje gang[&:][&:]

første gong desidert værst
tatt m sugekopp mens legen lå oppå magen
ho satt fast så blei klept men revna alle veian i telleg

andre gong va ett svup så ferdi
åpningsrien tok længere tid men d va væl før kroppen ikkje va heilt klar (født litt før tili)
men va jo kun 1,5pressrie

Back
Topp