Flere?

morfor2

Glad i forumet
Noen som har lyst på flere barn?

Småtrollene våre er ikke så gamle enda, men jeg går med seriøse tanker om å få flere..[8|]

Sverget til meg selv under svangerskapet (spes slutten) at dette var siste gang.. Men nå har jeg altså fått tanker om at en til ikke hadde vært så dumt..

Noen flere her som har glemt ubehag i svangerskapet og smerter fra fødsel og kunne tenkte seg flere? Evt hvor tett skal de være?

Hm, vanskelig spørsmål. Gikk og fabla om det i beg. av graviditeten at jeg ville ha to nokså tett, men nå er jeg ikke så sikker lenger. Ikke fordi jeg hadde noen traumatisk opplevelse i forbindelse med dette svangerskapet, men hadde nå i utgangspunktet egentlig ikke planer om å få barn helt ennå (det bare skjedde liksom). Men ikke misforstå meg altså. Jeg storkoser meg i mammarollen og synes at det å ha fått Marylin virkelig er det STØRSTE som har hendt meg i livet! Likevel tror jeg at jeg vil være nokså klar til å komme i gang med mine vante prosjekter igjen, hva gjelder jobb og andre aktiviteter, så fort dette permisjonsåret er omme. Har jo en stedatter fra før da, så Marylin blir uansett ikke enebarn... Men vi får se...  

Jaaaaa vil ha flere barn [:D]
Jeg ser vel for meg at det kanskje blir ca tre års aldersforskjell mellom dem. Vil ha en lillebror til Anine, men sånt kan man jo ikke bestille [;)] Evt en lillesøster først og så en lillebror etter et par år der igjen.
Men etter permisjonen nå vil jeg først få meg en jobb så det blir mer å rutte med når andremann kommer [:)]

Jeg vil også ha flere!![;)] Hadde ingen ille födsel og koste meg stort sett som gravid, så det var ikke avskrekkende for min del, snarere tvert i mot!!
...men först av alt vil jeg skaffe meg en fast jobb, slik at jeg har å rutte med. Iallefall et vikariat som gjör at jeg fyller kravene for permisjonspenger![:)] Kanskje 2 år mellom dem? ..men hjelpe meg; synes det er travelt bare med en unge, jeg... Hvordan skal det bli med to? ..eller kanskje tre??[:D]

vi ska vel ha flere ja, men ikke enno[:D]

Vi vil ha flere barn. I alle fall en til, kanskje to om sambo blir enig med meg[8D][:)].
Håper å få neste når prinsen min er blitt 2 år. Synes det er på tide å få en til da.
Har da fått tid til å jobbe slik at jeg innfrir kravene til trygdekontoret....det hadde vært perfekt!
Meeeen......ikke alltid like enkelt å planlegge en graviditet da[:)]
Tiden vil vise....gleder meg i alle fall til å gå gravid og føde igjen. Var en fantastisk opplevelse[:D]

her blir det flere ja.....
Skulle egentlig få spiral når jeg var til legen nå, men han mente det var ingen vits i siden det blir ca 1 år til neste mann kommer.
Satser på jente neste gang[:D][:D]

Jeg vet ikke helt... Har enda ikke tatt noe standpunkt, men er i tvilesonen.
Hadde selvsagt væt innmari kjekt med ei lillesøster til Benjamin, men da MÅ jeg ha en mann som hjelper til litt mer.
Gikk jo på p-piller da Ben meldte sin ankomst så om det skjer igjen så er det vel bare "ment to be"... Ikke sikker jeg sier det fem unger senere lissom..hehe!

Back
Topp