Flere?

Har heller ikke fått.. Er nok den siste som får i juniklubben siden jeg har termin den 30... Skulle gjerne ha hatt den ut nå da, men ingen tegn til noe..

ORIGINAL: MaritMedBabyIMagen

ORIGINAL: katrine35+

Ja, gjør gjerne det [;)]

Se på den - har gjort det nå!! [:)] Da må du svare hver gang du er på nett [;)] Har du fått deg sladrevenn??

Har ikke sladrevenn nei. Jeg er litt treig jeg skjønner du. Men vil gjerne ha hvis det er noen som tar på seg oppgaven [;)]

Jeg kan forresten også være sladrevenn hvis det er andre som mangler.

Hva er oppropsliste?? Står jeg der??

ORIGINAL: Alicia

Er det noen flere fra juni klubben som ennå ikke har født??
Det er så koselig å lese om alle som har fått babyene sine, gleder meg til det blir min tur til å skrive at jeg har fått en baby [:)]

Men jeg er vel ikke alene om å ikke har fått babyen ennå, hvor mange flere er det egentlig??

Når tror du du føder? Før eller etter termin?

ORIGINAL: katrine35+

Ja, gjør gjerne det [;)]

Se på den - har gjort det nå!! [:)] Da må du svare hver gang du er på nett [;)] Har du fått deg sladrevenn??

Har ikke sladrevenn nei. Jeg er litt treig jeg skjønner du. Men vil gjerne ha hvis det er noen som tar på seg oppgaven [;)]

Jeg kan forresten også være sladrevenn hvis det er andre som mangler.

Hva er oppropsliste?? Står jeg der??

Ja... du har meldt deg på dagens opprop et par ganger så du er nok med der ja![:)]

ORIGINAL: 1234567

Er det noen flere fra juni klubben som ennå ikke har født??
Det er så koselig å lese om alle som har fått babyene sine, gleder meg til det blir min tur til å skrive at jeg har fått en baby [:)]

Men jeg er vel ikke alene om å ikke har fått babyen ennå, hvor mange flere er det egentlig??

Når tror du du føder? Før eller etter termin?

Jeg tror at jeg kommer til å føde et par tre dager etter termin, selv om legen min tror at jeg føder før.

venter ennå jeg.. men har nå ikke termin før 30 juni.. men.. syns gret det kan sje noe snart..

Back
Topp