Flere?

RosaKanin

Glad i forumet
Vi som prøver :)
Flere som tar seg i å plutselig bare WTF? :hilarious:

Det er så surrealistisk å plutselig være med i termingruppe og se så sterke EGNE tester, digitale tester som lyser gravid osv! :happy090 :Heartbigred

Jeg som alle andre vet jo at det kan skje når man prøver, men når det plutselig klaffer så blir det så surrealistisk :hilarious::Heartbigred

Ikke lenge siden jeg tenkte at det hadde vært så fint å se så sterke streker på en g-test som den eggløsningstesten liksom! Og nå popper de frem en etter en! :love7:love7:love7

Jauda, fru hormonella her i dag :hilarious::Heartbigred:love7

Var der helt i starten, og tar meg i å tenke hvor heldig jeg er denne gangen med at det satt så fort :Heartred Hadde aldri trodd jeg skulle bli gravid første ordentlige syklusen etter MA og etter så mye tull de to andre syklusene før denne. Takknemlig:Heartred

Var der helt i starten, og tar meg i å tenke hvor heldig jeg er denne gangen med at det satt så fort :Heartred Hadde aldri trodd jeg skulle bli gravid første ordentlige syklusen etter MA og etter så mye tull de to andre syklusene før denne. Takknemlig:Heartred
Ja, er en herlig følelse :Heartbigred

Veeeldig gøy! :Heartred Var mest surrealistisk første gang. Er dette din nr 4 hvis jeg husker riktig? :Heartred

Jeg klarer fortsatt ikke å ta det innover meg, og tørr liksom ikke å tro at det er sant. Bare leter etter symptomer som sikkert sier at det ikke går. Nr.4 her, hadde egentlig tenkt at vi var ferdig med 3.. men så kom lysten ♥️

Jeg klarer fortsatt ikke å ta det innover meg, og tørr liksom ikke å tro at det er sant. Bare leter etter symptomer som sikkert sier at det ikke går. Nr.4 her, hadde egentlig tenkt at vi var ferdig med 3.. men så kom lysten ♥️
Samme her. Hjernen min er overbevist om at det ikke kommer til å gå bra. Husker forrige graviditet så varte det helt til uke 12 før jeg pustet ut og turte å tro på det 100%. Det er slitsomt!

Samme her. Hjernen min er overbevist om at det ikke kommer til å gå bra. Husker forrige graviditet så varte det helt til uke 12 før jeg pustet ut og turte å tro på det 100%. Det er slitsomt!
Veldig slitsomt, og unødvendig. Hjelper jo egentlig ingenting..

Ja, kjenner til følelsen! :Heartbigred

Er nr 4 her også. Hva blir aldersforskjellen hos dere? :Heartred

Vi har 2016, 2021 og 2024 barn. Så blir 2 år og 9/10mnd mellom yngste nå og baby♥️

@RosaKanin
Det er koselig :Heartred

Her er det 2011, 2012 og 2020 :Heartred
Så blir 15,5 år mellom eldste og nestemann. De ønsker seg veldig et søsken til så her blir det full jubel! :Heartred
Tror kanskje eldstemann har begynt å legge merke til litt for jeg har slittet å snuse på dagen, våkner til alle døgnets tider og sover på sofaen på dagtid. Jeg sover aldri på sofaen på dagtid:hilarious:

Det er koselig :Heartred

Her er det 2011, 2012 og 2020 :Heartred
Så blir 15,5 år mellom eldste og nestemann. De ønsker seg veldig et søsken til så her blir det full jubel! :Heartred
Tror kanskje eldstemann har begynt å legge merke til litt for jeg har slittet å snuse på dagen, våkner til alle døgnets tider og sover på sofaen på dagtid. Jeg sover aldri på sofaen på dagtid:hilarious:
Er ikke alltid så lett å holde skjult, hvertfall ikke når de har blitt så store! :smiley-bounce022

Back
Topp