Flere?

MrsLambi

Betatt av forumet
Er det flere som plutselig stopper opp og innser at "wow, jeg er gravid"?

Jeg får slike øyeblikk i bilen på vei til eller fra jobb :Heartred

Er veldig glad om dagen :Heartred

Jeg også ❤️❤️ Herlig følelse.

Ja, og vet av erfaring at det varer helt til baby er ute. Og da går det over til «wow, jeg er mamma»-øyeblikk istedenfor :hilarious:

Ja, jeg blir også helt «wow» når jeg plutselig kommer til å tenke på det. Glemmer ofte at jeg er gravid i løpet av dagen og da er det så fint når jeg husker at jeg faktisk er det :hilarious: Har svææært lite symptomer enda, prøver å nyte det - men det bekymrer meg mest :wacky:

Tenker det ca 50 gongar om dagen, men det har ikkje heilt gått opp for meg uansett:D Første gong for min del og foruten om den ekstra streken på testen så er det liksom ingenting som tilsier at eg måå vere gravido_O
Har fått større pupper, kviser og det murrar jevnlig, men alt har jo skjedd utanom graviditet før. Derfor gleder eg meg te rundt veke 12: ultralyd og å fortelle det til venner og familie:woot: kanskje det blir meir ekte då? :rolleyes:

Tror jeg lever i fornektelse. Ble glad når testen var posetiv men nå tror jeg ikke på det mer :inpain: sist måtte jeg ha UL for å faktisk tro på det var sant. Tenker bare pesemistisk :bored:

Back
Topp