Som synes de første 12 ukene er skikkelig nervepirrende? Kjenner jeg er så nervøs og jeg klarer ikke å glede meg enda...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh, akkurat sånn har jeg det også :-/ kjempe slitsomt å ikke slappe av :-/Har vært nervevrak i 3 uker nå:-( venter på sa hver dag. Så irriterende...:-/
Samme her! Ingen symptomer nesten med god troaJeg er faktisk så langt i fra nervevrak... Har en veldig god følelse at dette vil gå veien for oss denne gangen... Tross for irriterende god form...
Klarer ikke å slappe av. For begge gangene jeg begynte å planlegge,se litt på utstyr og klær på nettet...Endte det i SA :-( men nå er jeg kommet lenger....og er fortsatt gravid. Blir nok noen nervepirrende uker fremover..Ååh, akkurat sånn har jeg det også :-/ kjempe slitsomt å ikke slappe av :-/
Mista når jeg var 8+4 men blødningene startet ikke før uke 12.. så er litt nervevrak nå.. skal på tidlig ul da, så håper det roer nervene littDere som har mistet, når mistet dere? Jeg er også veldig nervøs... Er 5+0 i morgen, og har hørt det er veldig vanlig å miste i den uka, fordi hjertet skal begynne å slå da.