Flere?

Leonardo

Forelsket i forumet
Jeg gråter mye, nesten hver dag.. Det kan komme av alt, at mannen sover for mye, at barna ikke hører på meg ved sengetid, at tv viser noe godt/leit, at jeg bare sitter stille og tenker, at ryggen krangler, at magen lever sitt eget liv... Veldig sentimental for tiden!!!

Enig, er lettpåvirkelig for tiden.. Skal ikke så mye til før tårene presser seg frem. Var hos legen i dag for å få sjekke ut en blødning, som viste seg å være ufarlig. Men da hun skulle kjenne etter hvordan babyen lå så sa hun at han har lagt seg unormalt og at det kanskje var ett misfoster?! Så lo hun så jeg regnet med at hun tullet, men ble så sjokkert at jeg klarte ikke å spørre hva hun mente med det.. Trodde de hadde så god plass enda at babyen ikke har lagt seg i en bestemt posisjon..

Enig, er lettpåvirkelig for tiden.. Skal ikke så mye til før tårene presser seg frem. Var hos legen i dag for å få sjekke ut en blødning, som viste seg å være ufarlig. Men da hun skulle kjenne etter hvordan babyen lå så sa hun at han har lagt seg unormalt og at det kanskje var ett misfoster?! Så lo hun så jeg regnet med at hun tullet, men ble så sjokkert at jeg klarte ikke å spørre hva hun mente med det.. Trodde de hadde så god plass enda at babyen ikke har lagt seg i en bestemt posisjon..
Det var jo ikke morro i der heletatt! Hadde blitt rasende og byttet lege hvis min lege hadde sakt noe sånt! Man skal ikke tulle med sånt! Man er jo bekymra nok som det er for det ufødte barnet.

Da er det bare å glede seg til barseltårene :) etter at gutten min ble født gråt jeg i 3 dager i strekk.... Ikke fordi jeg hadde fødselsdepresjon eller noe altså! Tårene bare kom og ville ikke slutte... :( men det er også helt naturlig !

Jøss! Det var skikkelig ufint å si til en gravid kvinne! Hadde blitt ganske sur hvis jeg var deg!!!

Rar lege!!!

Forklarte hun at hun tullet med deg?
Det var uansett ikke noe fint å si, spesielt ikke fra en lege, som man skal kunne ta seriøst.
Hadde ikke likt å hørt noe sånt jeg heller.
Håper legen din forstod at du ikke satte så stor pris på en sånn kommentar, og rar humor.

Da er det bare å glede seg til barseltårene :) etter at gutten min ble født gråt jeg i 3 dager i strekk.... Ikke fordi jeg hadde fødselsdepresjon eller noe altså! Tårene bare kom og ville ikke slutte... :( men det er også helt naturlig !
Jeg har aldri hatt hverken gravidtårer eller barseltårer før... :) Men "med det tredje skal det skje"??? :-D

Jeg gråter mye, nesten hver dag.. Det kan komme av alt, at mannen sover for mye, at barna ikke hører på meg ved sengetid, at tv viser noe godt/leit, at jeg bare sitter stille og tenker, at ryggen krangler, at magen lever sitt eget liv... Veldig sentimental for tiden!!!
Er nok litt mer følsom og nærtakende.
Men gråter ikke så mye, bortsett fra triste ting. Det blir nok verre med barseltårene ja. :p

Jeg ble så satt ut at jeg ble bare helt stille, men synes det var veldig merkelig av henne å si det.. Regner med at det var en spøk, men en blir jo skremt og går å tenker litt ekstra på det..

Forklarte hun at hun tullet med deg?
Det var uansett ikke noe fint å si, spesielt ikke fra en lege, som man skal kunne ta seriøst.
Hadde ikke likt å hørt noe sånt jeg heller.
Håper legen din forstod at du ikke satte så stor pris på en sånn kommentar, og rar humor.

Nei, hun bare sa det og lo... fikk ikke frem noe å si, men jeg regner med at hun så på meg at jeg ble satt ut..

Så rart sagt..
Forhåpentligvis føler legen seg dum over den dårlige spøken sin.. Må jo være litt flaut og si noe så upassende til en gravid pasient :confused: Håper hun skammer seg litt i kveld :P

Jeg er også veldig sårbar for tiden. Ganske rart, for det var jeg på ingen måte med første. Jeg tror det har mye med at jeg er sliten også. Hvis vesla skaper seg når hun skal legge seg så er gråten fra frustrasjon aldri langt unna. Det er flere filleting jeg kan få tårer i øynene av, som for eksempel i dag da jeg skulle hente vesla i barnehagen og jeg så henne leke gjennom vinduet. :P

Jeg ble så satt ut at jeg ble bare helt stille, men synes det var veldig merkelig av henne å si det.. Regner med at det var en spøk, men en blir jo skremt og går å tenker litt ekstra på det..
Det er ikke noe en lege bør spøke med da! Hadde det vært bestevenninna di skulle jeg ikke sagt noe, men legen?!?! Det var nok en spøk se ;-)

Back
Topp