Flere?

tonjecathrine

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Septembergull'17
Idag har baby sovet nesten hele dagen. Skal sies at han har styrt litt om kveldene siste 2 dagene, og idag har vi vært hos fotografen i et par timer. Sovna som en stein etterpå og har i ettertid kun vært våken for å glupske i seg litt melk og rein bleie, samt litt pludrings.
Er dette normalt? At han kan sove sånn mye en dag det har skjedd litt ekstra?
Man bekymrer seg jo for hver minste endring xD

Helt vanlig :) Her er en kjapp tur på kjøpesenteret nok til at han kan sove resten av dagen etterpå! Det er veldig lite stimuli som skal til før de små blir slitne :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har og vært litt engstelig for dette. Mini her sover hele tiden føler jeg. Men han tisser og bæsjer bra, og spiser bra. Hadde lagt på seg fra i går til i dag og :)

ingenting å uroe seg for, er helt normalt

Vi var en liten tur på senteret igår, og frøkna sov leeeenge etterpå! Tydelig sliten :) Hadde små matpauser i sovinga før hun sovna igjen :)

Det er nok helt normalt. Min første sov ikke så mye, så ble litt bekymret nå når minimor sover så mye. Men det er nok bare å nyte det så lenge de tisser og bæsjer, og går opp i vekt

Tenker også at det virker helt ufarlig, så lenge han spiser som normalt og har våte bleier. Sikkert sliten, hvis det har vært mange inntrykk som skal bearbeides.

Var nok bare sliten ja, for igår og idag har det vært vanlig med dupp i 2-3t før spising, pludring, kosing og dupp igjen :)

Back
Topp