Flere.....

Maybs

Elsker forumet
som føle seg litt utilpass i varmen... å då tenke ej på det å skulle kle av seg til bikini...?[:-]
Ej hekje prøvd bikinien enda... trukje den bli prøvd dinne sommeren heller..[8|][:'(] føle mej stor å tjukk, so det bli nok shorts å singlet i sommer... Fær komme sterkere tilbake neste sommer!!

Æsj..bikini lixom..[:'(][:'(] 
ikke på meg denne sommer'n nej..[:-]
Har fremdeles 10 kilo igjen å ta av jeg...[:'(][:o] Føler meg jo utilpass i shorts og singlet..[:(]

ORIGINAL: Ju9ta

Har fremdeles 10 kilo igjen å ta av jeg...[:'(][:o] Føler meg jo utilpass i shorts og singlet..[:(]

jupps samme her.. men shorts å singlet må ej ha på mej... e en skikkelig varm person so nokke mer kle orka ej ikkje å ha på mej i denne varmen...[:'(][&:] å ej med he ei 10 kg igjen...

Jeg har ikke kommet meg i shortsen enda...så tviler sterkt på det blir bikini på meg i sommer.[8D]

jeh har blitt "tvunget" i bikini siden vi går på babysvømming.
den er litt snau men det driter jeg i. hehe.

så jeg har kommet meg i bikini, hot pants og det hele [:D]
litt slapp i fisken er jo kroppen men tross alt så er det ikke så lenge si vi hadde stoooooor mage og maaaange kilo extra.

jeg føler meg stor og tjukk,men jeg orker ikke å bry meg..jeg svetter i hjel så her er det biking..har trosalt fått 3 barn så jeg er godt fornøyd med at det syns litt[:D][:D] jeg har kjøpt meg vide topper så her syns ikke valkene[:D]hehe..og masse forskjelllige (taits..vett ikke kossen det skrives)da slipper jeg å bruke shorts..(bretter bare opp taitsen til knehøyde..kjempe greit) jeg har ca 15 kg til idealvekta..men er fornøyd om jeg kommer under 60..ligger nå på 68kg..tussler sakte men sikker nedover..[:)]

ORIGINAL: LilleMag

jeg hoppa i bikinien da vi var på badestranda her en dag[8D] kunne ikke ha ammeinnlegg inni for de stakk jo utenfor[:'(] og plutselig begynte Sander å sutre etter mat, og da STO spruten IGJENNOM bikinien[:D] DEN strålen liksom[&:] ..Mamma lo så hun falt..[8|] 

Det er skrekk-scenarioet da! [:D] Og når det først spruter så SPRUUUUTER det! [:D] Har kjøpt meg masse nye bikinier jeg og ser fram ta dem på og gå på stranda. Har aldri vært så fornøyd med kroppen min som jeg er nå, jeg, den har jo vært med på et mirakel! (Så får jeg heller prøve å holde inne "kosemagen" og overse strekkmerkene...[;)]) 

ORIGINAL: Ju9ta

Æsj.. Har 10 kg igjen til der jeg var jeg og.. og var ikke fornøyd med kroppen min da heller.. hehe.. Så no bikini blir det i allefall ikke ute blant folk.. Har heldigvis ei kjempefin tomt der vi kan gå som vi vil nesten.. ikke så mange naboer.. og dem som er bryr seg lite.. [:D]

Føler meg så absolutt utilpass i bikini og i alle andre klær også [&:] Hadde så mye bedre tid sist da jeg fikk i november så da gikk det helt greitt. Deilig med fint ver, men pokker og`ingenting passer kunne gråte når jeg ser meg i speilet. [:(] Har min 10 kg til jeg er fornøyd med kroppen min igjen og det er masse når en bare er 162 cm.

Jeg skal prøve bikinien for første gang i morgen[:)] Kroppen er ca sånn som den var før graviditeten - bare litt strekkmerker og litt bredere hofter, men det gjør ingenting[;)]

Bikinien min er vel for stor nå den[&:] Alle buksene mine er for store. Blitt mye tynnere de 3 siste månedene siden jeg fødte.Men tynn på de feil plassene selvfølgelig[:'(] Savner de gode runde kinnene mine jeg[:)][:(] 

haha.. her blir d verken bikini eller bading på meg i sommer... jeg er veldig utilpass med kroppen min...

har sånn ca 15 kg igjen å gå ned fr jeg er fornøyd med meg selv... nå så føler jeg meg bare smellfeit!!!
r selvsagt stolt over at jeg har båret frem et barn, men misliker srekkmerka mine[:(][:(][:(][:(]

Back
Topp