Flere?

Rita1994

Forelsket i forumet
Elida nekter å legge seg uten gulpeklut/koseklut inntil kinnet. Problemet er at hun drar kluten over ansiktet og dekker både munn og nese med den. Er det flere som opplever dette? Hva mener dere om det?

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Tror det er ganske normalt. Vi følger med når han ligger med koseklut når han holder på å sovne på dagtid. Vi har en i sengen også som er festet under madrassen, den klarer han ikke å dra over hodet


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det samme er det her :) Gutten må ha kosekluten sin "over" ansiktet. Når han legger seg for å sove, strekker han halsen helt opp til "veggen" i senga, og en bamse ved siden av ansiktet. Jeg sjekker at han puster, og det gjør han.
Tror nok det er fordi i magen var det også trangt- så jeg tror nok de bare er vant til å ha det sånn, og dermed sover og koser seg når det er tett rundt dem :)
 
Sånn er det her også;)
Storebror på 3 år er fortsatt avhengig av kosekluten sin :) synes det bare er kos jeg!
 
Nei, lillemannen her har ikke det behovet. Men nå er det veldig fint å ha sånne koseklutaktige bamser på magen når han skal sove. Han elsker å klemme enten på dem eller hånda mi nå han er i ferd med å sovne.
 
Her er det også om å gjøre å trykke ansiktet mest oppi/inni det som måtte være rundt. Flytter litt på det når hun har sovnet så hun får luft, men får ikke passet på hele tiden og hun beveger seg så mye at hun ofte er dekket når vi ser til henne igjen..
 
Back
Topp