Flere?

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Som ikkje merker kynnerene? Eg kjenner av og til med henda at magen er knall hard, men kjenner absolutt ingenting om det ikkje er for at eg har tatt på magen.. virker som om "alle" merker at det er ubehagelig/vondt? Og mens smerter... Aldri hatt.. kossn kjennes det ut? Blir liksom like overaska om noen spør om eg har menssmerter.. aner jo ikkje kossn det kjennes ut.. :o

Ikke så lett å forklare :P Men når magen din er stram, er det nok kynnere du har. Kynnere skal jo i grunn ikke være vonde heller. Jeg hadde veldig lite merkbare kynnere i mitt første svangerskap før noen dager før fødsel.

Her varierer kynnerne i styrke. Noen av dem er kun stram mage som du nevner, men innimellom kjenner jeg også tak og småsmerter enten nede i magen eller bak til rygg.

Menssmerter og murringer kjenner jeg som en ubehagelig smerte og "tak" nedi magen. Ikke så veldig lett å forklare, men du vil skjønne hva det går i når de første milde riene kommer :P :)

Ikke merka noe til disse kynnerene her heller. Gjorde ikke det med første heller.

Ikke merka noe til disse kynnerene her heller. Gjorde ikke det med første heller.

Jeg har heller aldri kjent noe til kynnere, ikke med førstemann heller. Fikk mensmurringer på torsdag, hadde ikke hatt det før heller, men de gikk bort igjen ;)

Jeg hadde en uke med kynnere i uke 32. Det var det, helt frem til kvelden før jeg fødte!

-- tasting fra mobil --

jeg har ikke kjent noe annet enn at magen blir steinhard:) men har kjent noe stikninger i underlivet som plutselig kommer, men ikke noe annet!

Jeg hadde ikke vondt i mitt første svangerskap.. merket de siste mnd at magen ble hard og strammet seg.. men med nr to fikk jeg lignende mensensmerter samtidig, og dette begynte tidligere.. jormor sa det er normalt at det kommer tidligere og at man får mer smerte når man har vært gravid før ;)

akkurat som etter-rier av fødsel, blir vondere for hver gang man har føda :P

Jeg kjenner bare at magen blir hard og da må jeg stort sett ta på den for å kjenne om det er en kynner.... men aldri vondt eller ubehag....!

Merket ikke noe til kynnere i mitt første svangerskap,men har virkelig tatt igjen i mitt femte:-(

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg kjenner dem fordi det er litt ubehagelig at magen strammer seg, men ingen smerter eller mensmurringer her heller.. Hadde det igrunn likt med første, ingen smertefulle før riene startet og da gikk det rimelig fort:-) Så her er jeg bare takknemlig så lenge jeg ikke kjenner noe særlig til dem:-)

Bra det ikkje bare er meg som ikkje kjenner de;) trudde eg "skulle" merke de siden eg er andregangs.. men etterlyser ikkje plagwr/vondter enda altså:p

Back
Topp