Flere???

babis

Elsker forumet
Jeg ble sykmeldt før jeg hadde positiv test litt over 6 uker på vei...
Har da siden det ikke orket noe, vært kvalm(bare kastet opp en gang), svimmel, synsforstyrrelser osv... :(
I går gråt jeg mens jeg støvsugde, for jeg var så sliten og lei... Skikkelig festelig... :(

Flere som føler at det ikke er noe endring på den dårlige formen og har vært sånn lenge? :anyone

Jeg må kaste inn håndkle på jobben, for jeg har bekkenløsning og har hatt det siden uke 7. Pluss at jeg er fryktelig trøtt, at jeg nesten ikke klarer å fungere. Så får bare jobbe meg gjennom helgen, og sykmelde meg. Har bestemt meg for å passe på meg sjøl nå, og ha nok energi til å fungere hjemme med mine to barn ut svangerskapet. Det er fryktelig kjett, men er nok heller bedre at jobben finner noen som kan gjøre jobben mer ordentlig, enn at jeg skal sitte der som pynt.

Er mye sliten, men ikke slik som deg. Håper det går over snart og at du kan nyte sv.skapet. klem

Jeg må kaste inn håndkle på jobben, for jeg har bekkenløsning og har hatt det siden uke 7. Pluss at jeg er fryktelig trøtt, at jeg nesten ikke klarer å fungere. Så får bare jobbe meg gjennom helgen, og sykmelde meg. Har bestemt meg for å passe på meg sjøl nå, og ha nok energi til å fungere hjemme med mine to barn ut svangerskapet. Det er fryktelig kjett, men er nok heller bedre at jobben finner noen som kan gjøre jobben mer ordentlig, enn at jeg skal sitte der som pynt.

Det skjønner jeg godt! God bedring, håper det bedrer seg når du går hjemme! :)

Er mye sliten, men ikke slik som deg. Håper det går over snart og at du kan nyte sv.skapet. klem

Takk for omtanken! :)
Håpe det bare er oppstarts problemer og jeg snart er fylt med energi igjen! :)

uff... høres ikke bra ut, håper du blir i bedre form snart :)

her er nesten alt som normalt...litt skummelt...eneste har hodepine og masse utflod/slim og graps som kommer ut av meg hehe...uff... ellers ikke noe tegn nå...

Jeg ble sykemeldt i uke 5+3. Da sovnet jeg på jobb. 3 dager etter kom kvalmen, jeg lå i fosterstilling og skalv på sofaen. I uke 8 begynte jeg å kaste opp, og har gjort det siden. Sliten :( Gråter også for alt og ingenting :P

uff... høres ikke bra ut, håper du blir i bedre form snart :)

her er nesten alt som normalt...litt skummelt...eneste har hodepine og masse utflod/slim og graps som kommer ut av meg hehe...uff... ellers ikke noe tegn nå...

Mye rart som skjer med kroppen nå ja! :confused:

Jeg ble sykemeldt i uke 5+3. Da sovnet jeg på jobb. 3 dager etter kom kvalmen, jeg lå i fosterstilling og skalv på sofaen. I uke 8 begynte jeg å kaste opp, og har gjort det siden. Sliten :( Gråter også for alt og ingenting :p

Huff, kaste opp er det værste jeg vet!!! Har heldigvis bare gjort det en gang...
Full forståelse for at du er sliten! :( Er dødssliten selv og kaster ikke opp en gang... :(
Kroppen fikk vel totalt sjokk da den ble gravid, men må vel snart komme over det, så jeg
virkelig kan begynne å glede meg! :)

Back
Topp