flere?

Tina pusen

Gift med forumet
Flere av dere som har sånn bobling/leamus nederst i maven?
I Stad når jeg var på butikken, fikk jeg skikkelig sånn bobling, så jeg måtte ta meg på maven.

Hihi, godt å kjenne at det jobber der nede, smilte jo godt for meg selv da, når jeg kjente det

emoticon

Bobler som i en kjele med koke vann av og til nedi magen...Syntes egentlig det er bare ekkelt...kjennes ut som et sug7drag nedover noen ganger 

Men er vel bare at det jobber ja :D hehe

Hehe, godt det ikke bare er meg da :p Hadde en del fantom spark etter at Mkom, åsså har dem forsvunnet, men jaggu er dem tilbake igjen, pga boblinga :P
Er jo et godt tegn da :D :D

ikke spesielt mye, men jeg har også fått tilbake litt sånn fantomsparkfølelse, det er ganske lenge siden jeg har hatt på den måten hehe
så det er kanskje tegn på noe, jeg leter etter tegn nesten konstant hele tiden.

delphi skrev:
ikke spesielt mye, men jeg har også fått tilbake litt sånn fantomsparkfølelse, det er ganske lenge siden jeg har hatt på den måten hehe
så det er kanskje tegn på noe, jeg leter etter tegn nesten konstant hele tiden.

hehe..

Her behøver jeg ikke å lete en gang, her popper det plutsleig opp super ømme pupper til tider, kvalme, frysninger, å støl/øm mave. Så vil da tro at det jobber veeeeeldi godt der nede som det skal :D

hehe er jo bra det da, selv om det er litt ubehagelig:-D

det variererveldig fra dag til dag her, I går kjente jeg egentlig ingenting bortsett fra bekkenet som er der i varierende grad hele tiden, mens i dag har jeg både vært kvalm til tider og ømme pupper innimellom.

delphi skrev:
hehe er jo bra det da, selv om det er litt ubehagelig:-D

det variererveldig fra dag til dag her, I går kjente jeg egentlig ingenting bortsett fra bekkenet som er der i varierende grad hele tiden, mens i dag har jeg både vært kvalm til tider og ømme pupper innimellom.

DEIILIG... Vi er jo gravide gitt :P

Back
Topp