Flere?... :(

*LittleBaby*

Andre møte med forumet
Er det flere her som er i skikkelig dårlig form om dagen? Jeg føler meg helt ødelagt:-(
Jeg er kvalm hele dagen omtrent, men ikke så kvalm at jeg kaster opp heldigvis. Men det verste er trøttheten og når jeg kommer hjem fra jobb er jeg så sliten at jeg  får influensafølelse i kroppen. Klarer jo nesten ikke tenke klart.. må bare legge meg ned og lukke øynene. Får så dårlig samvittighet for datteren min, når jeg ikke klarer å gi henne den oppmerksomheten hun fortjener:(

Akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv :/ er ikke særlig kvalm, men er så sinnsykt sliten og trøtt, at jeg har vondt i hele kroppen :/
Er ikke noe særlig å ha det sånn når man i tillegg har en liten en :/

DÅRLIG form her og ja. Kaster opp hver dag, kvalm dag og natt, elendig matlyst, sover lite og orker nesten ingenting.

Kanskje du kunne trengt et par ukers sykemelding, for å få hentet deg inn litt? Høres jo ekstra slitsomt å ha det sånn når du har barn fra før. Krysser fingre og tær for at du ikke begynner å spy... GOD bedrings-klem.

Jeg er også veldig trøtt, ligger i senga no og skal sove for natta. Litt kipt å legge seg så tidelig i forhold til det sosiale med kjæresten, men blir helt ødelagt hvis ikke. Er heldigvis bare slik for en periode!

Jeg merker stor forkjell på om jeg får sovet lite (en vanligvis normal natt :) eller om jeg får sovet en time eller mer ekstra. Merker kjempeforskjell på hvor trøtt jeg er dagen etter og hvor vanskelig det er å komme seg opp, men like opplagt som jeg var før graviditeten, det kan jeg nok se langt etter ;)
Begynt å være litt uggen på morningen nå, men der skal det stoppe!

God bedring alle sammen! :)

Du er ikke alene :P  Huff hele kroppen protosterer... Hadde man bare stått opp, kastet opp od så bra skulle jeg ikke klaget.. Men ikke noe oppkast bare denne kvalme følelsen i hele kroppen :(

Jeg hadde det også sånn ille for noen dager tilbake, slapp på nærmere uke 10, men hadde det sånn i 14 dagers tid...det er ikke no greit altså...man er helt ødelagt..!

akkuart slik er jeg også :( er ikke i form. Uggen og slapp. Orker ingeting :( vil bare sove. Sovner før 22 hver dag omtrent jeg nå ;)

Er ikke så kvalm lenger, men trøttheten henger fortsatt i...

Misforstå meg rett, men det er litt godt å se at det er flere. Hadde det ikke sånn i forrige svangerskap så blir litt bekymret for at det ikke er normalt å være så redusert.

Takk for svar, jenter:-)

er nok veldig normalt :P med tanken på att vi er så mange hehe =))  men det er helt forferdelig :(

Jeg føler meg faktisk i fin form jeg nå =)
Begynner å kjenne at bekkenet ikke er som det var, men overlever enda. Skal på fjelltur i dag, men 10 kilo på ryggen, så er spent på hvordan det blir da, men overlever nok.

Energien er ikke på topp akkurat da, men merker det tar seg opp =)

Ikke sånn kjempedårlig, men bare helt utrolig sliten og trøtt, utmattet faktisk.. Sovner kjempetidlig hver kveld og føles ut som om jeg har løpt maraton!

Var sånn med førstemann også, det gikk over ved 12 uker`n.. =)

Ikke dårlig i det hele tatt , veit ikke om det er bra eller dårlig.. Eneste som er her er at sliter med luft.. 
Hm, går litt mere på do.. Å plagget med brun utflod, å stikkninger.

Men vil gjerne ha mere.. Begynt å få litt hodepine fortiden, men er ikke bra tegn for oss. 
Hadde det sist når vi mistet også.

Å joda, ganske forferdelig kjedelig selskap for tiden! Kunne gått å lagt meg nå, men tvinger meg selv slik at klokken iallefall blir ni.... er kvalm om det er lenge siden jeg har spist, eller om jeg har sovet dårlig på natta.
Gleder meg til om et par uker når det SKAL bli bedre, og kan komme i gang med trening og mitt vanlige liv igjen! (hadde det slik med min forrige graviditet)

God bedring til alle som er dårlige!!!

Back
Topp