flere

september2014

Gift med forumet
Septembermødre <3
her som tenker på fødselen. jeg er så trøtt og sliten skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal orke en fødsel.. [&:]
håper energien kommer snart nå som det nermer seg..

eneste eg tenker e at eg ikkje vil føde pga smertene og at han kan holde seg inne resten av livet, men så enkelt e det vel ikkje[8D] hahaha...

nei smertene gruer eg meg noe enormt til, men ser veldig frem til å være ferdig[:)]

ORIGINAL: mai2010

her som tenker på fødselen. jeg er så trøtt og sliten skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal orke en fødsel.. [&:]

Tenker også masse på hvordan jeg skal klare en fødsel med så lite energi men skal love deg det er utrolig hvor vi henter kreftene fra når vi først må hehe [;)]! Adrenalinet pumper og alt er spennende,vondt og nytt. Så ut kommer nok babyen [;)]. kroppen sparer nok på kreftene uten at vi merker det. kanskje vi derfor er så utslitt no fordi kroppen sparer på alt ?? [:)] !

Jeg husker spes etter fødselen ( no har jeg hatt raske fødsler da ) men jeg kunne gjort masse etter fødselen, følte jeg hadde så mye energi og var så på tuppa liksom. Sku ha besøk og greier og greier men la det gå en time da var jeg så trøtt at jeg ikke viste hvor jeg sku gjøre av meg. Da var omgivelsene roet seg litt osv og kroppen da først kom trøttheten sigende over meg og jeg viste jeg var tatt meg vann over hodet med alle besøkene..

Jeg gruer meg også litt til smertene, men tenk på premien som venter oss når vi er ferdige da
Det som motiverte søsteren min når hun fødte var "en nybadet baby i nyvasket pysj"! Det er noe jeg også gleder meg veldig til, hihi!

ORIGINAL: Anonymius

ORIGINAL: mai2010

Tenker også masse på hvordan jeg skal klare en fødsel med så lite energi men skal love deg det er utrolig hvor vi henter kreftene fra når vi først må hehe [;)]! Adrenalinet pumper og alt er spennende,vondt og nytt. Så ut kommer nok babyen [;)]. kroppen sparer nok på kreftene uten at vi merker det. kanskje vi derfor er så utslitt no fordi kroppen sparer på alt ?? [:)] !

Jeg husker spes etter fødselen ( no har jeg hatt raske fødsler da ) men jeg kunne gjort masse etter fødselen, følte jeg hadde så mye energi og var så på tuppa liksom. Sku ha besøk og greier og greier men la det gå en time da var jeg så trøtt at jeg ikke viste hvor jeg sku gjøre av meg. Da var omgivelsene roet seg litt osv og kroppen da først kom trøttheten sigende over meg og jeg viste jeg var tatt meg vann over hodet med alle besøkene..

ja kroppen finner nok krefter fra en plass..får jeg håpe! hehe
skal bli godt å få tulla ut og i mine armer! [;)]
gruer meg også til smertene, men kommer ikke fra de uansett så må jo bare bite tenna sammen!
[;)]

ORIGINAL: Stinoa

eneste eg tenker e at eg ikkje vil føde pga smertene og at han kan holde seg inne resten av livet, men så enkelt e det vel ikkje[8D] hahaha...

nei smertene gruer eg meg noe enormt til, men ser veldig frem til å være ferdig[:)]

hehe dessverre kan han ikke holde seg inne resten av livet! [;)]

nei nå tenker jeg mekelig nok veldig lite på fødsel..jeg vet at det skal skje men jeg orker ikke forholde meg til det enda.
Tenker at det er leeeenge til jeg skal føde, selv om jeg er 37 uker i morgen[8|]

Ang det å være trøtt, sist jeg fødte hadde jeg sovet i maks et par timer om natten før riene slo til, så på det området ordner kroppen opp fikk jeg erfare..jeg var super våken og klar for en treningsøkt selv med lite søvn[:D] Tenk så mye adrinalin som raser gjenom kroppen!

Back
Topp