her som tenker på fødselen. jeg er så trøtt og sliten skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal orke en fødsel.. [&:]
håper energien kommer snart nå som det nermer seg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mai2010
her som tenker på fødselen. jeg er så trøtt og sliten skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal orke en fødsel.. [&:]
ORIGINAL: Anonymius
ORIGINAL: mai2010
Tenker også masse på hvordan jeg skal klare en fødsel med så lite energi men skal love deg det er utrolig hvor vi henter kreftene fra når vi først må hehe [;)]! Adrenalinet pumper og alt er spennende,vondt og nytt. Så ut kommer nok babyen [;)]. kroppen sparer nok på kreftene uten at vi merker det. kanskje vi derfor er så utslitt no fordi kroppen sparer på alt ?? [:)] !
Jeg husker spes etter fødselen ( no har jeg hatt raske fødsler da ) men jeg kunne gjort masse etter fødselen, følte jeg hadde så mye energi og var så på tuppa liksom. Sku ha besøk og greier og greier men la det gå en time da var jeg så trøtt at jeg ikke viste hvor jeg sku gjøre av meg. Da var omgivelsene roet seg litt osv og kroppen da først kom trøttheten sigende over meg og jeg viste jeg var tatt meg vann over hodet med alle besøkene..
ORIGINAL: Stinoa
eneste eg tenker e at eg ikkje vil føde pga smertene og at han kan holde seg inne resten av livet, men så enkelt e det vel ikkje[8D] hahaha...
nei smertene gruer eg meg noe enormt til, men ser veldig frem til å være ferdig[:)]