flere?

*mammatil2*

Gift med forumet
Jeg har nå min faste lenestol med pute bak korsryggen, og jeg sitter jo gjerne lent litt bakover i stolen, men når jeg lener meg litt bak så blir det så intenst tungt å puste! Føler at jeg ikke får til å puste ordentlig, og jeg føler meg helt tett i halsen og brystet. Så da må jeg sette meg opp å trekke pusten godt inn så jeg ikke får helt panikk over det.. Er det noen flere som har opplevd sånt? 

har det sånn når jeg legger meg om kvelden...ikke særlig godt nei. går litt, og legger meg på sida - da gir det seg heldigvis...[;)]

har det bare når jeg er lent litt bakover, når kroppen er bøyd da..
når jeg ligger i senga eller står oppreist så har jeg det ikke sånn.. syns nå det er litt merkelig jeg hehe..

Det er helt vanlig, vil jeg tro.

Tror det har noe med at det blir veldig press på hovedpulsåra vår. Derfor kan vi bli svimle, ekkelt å puste og litt kvalme.

Jeg kan ikke ligge på ryggen lengre. Eller magen for den saks skyld[8D]

hehe nei magen er for stor til at jeg kan ligge på den :P ligger gjerne på sia med litt dyne under magen jeg da, for å støtte den opp.. Og pute mellom knærne pga bekkenløsninga, da ligger man godt :) man kan ikke ligge sånn i stua, siden bekkenet mitt ikke takler at jeg ligger i sofaen vi har.. og da er det så tungvint å måtte sitte rett oppned i lenestolen siden jeg ikke får puste ordentlig når jeg ligger littegrann bak hehe..

Back
Topp