Flere Wegovy mødre her?❤️

Bkno7267282

Første møte med forumet
Hei!

Føler meg litt alene i denne prosessen her, og håper det finnes flere damer i samme situasjon ❤️

Jeg har tre barn, og i de to siste svangerskapene så kom kiloene på i ei heidundrende fart. De sitter like fint på. +30 kilo i begge svangerskapene. Hverdagen er jo preget av sykdom, sykdom å mere sykdom. Lite søvn, sliten, for lite tid, energi. Ja lista er lang, og jeg er lei av å ha det sånn. Jeg veier pr nå 85 kilo (opp ett kilo sålangt i jula dog), jeg er 167 høy. Så min BMI er over 30. Jeg blir skremt av det tallet, og uvel.. forferdelig at jeg har latt det gå så langt, samtidig som at man skjønner at man har "ofret" kroppen og seg selv til barna og det som hører med. Man prioriter ikke seg selv lengre, men, det er det slutt på.

Jeg er mye alene med de små også, så har nå invistert i noe utstyr for å trene hjemme. Treningsstudio er bare å glemme.

Men, utfordringen er jeg at ammer fortsatt litt. Barnet er over året, så det er jo mest for kosen sin del. Men, jeg er nødt til å sette en stopper nå. Jeg klarer ikke mer. Jeg er
Så sliten, overstimuler og så lei av å ikke h overskudd eller ha det bra. Men den ammeslutten gruer jeg meg rett å slett til. Så visst noen har vært gjennom dette før eller har gode tips, give it to me❤️

Planen er i alle fall oppstart i slutten av januar da min man har er hjemme og kan begynne med det å slutte ammingen. Mulig jeg må rømme huset en periode.

Back
Topp