Flere uten symptomer?

Persillebrille

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Septemberbarna 2019
Novemberbarna 2021
Har ikke engang murringer i magen.

Kun litt hovne bryst, men det har begynt å gi seg, og de var aldri ømme.. helt vanlige.

Blir veldig bekymret

Er det andre her uten murringer?
 
Har absolutt ingen symptomer. En del luft i magen og litt kviser men ingenting annet. Får uansett det før mensen til vanlig. Har ikke ikm før på lørdag da så veldig tidlig. Tror jeg har pleid å få symptomer i uke 5 tidligere.
 
Forrige svangerskap hadde jeg ingen symptomer før uke ca uke 8, men denne gangen har jeg flere symptomer allerede! Føles veldig merkelig for er helt motsatt fra sist :hilarious:
 
Jeg hadde murringer i magen fra ca 10 Dpo, men eneste symptomet jeg har nå er "oppblåst gravid mage" som kommer og går i løpet av dagen. Er nå 4+3.
 
Jeg hadde murringer i magen fra ca 10 Dpo, men eneste symptomet jeg har nå er "oppblåst gravid mage" som kommer og går i løpet av dagen. Er nå 4+3.

Så du kjenner ingen murringer du heller?[emoji28]
 
Har absolutt ingen symptomer. En del luft i magen og litt kviser men ingenting annet. Får uansett det før mensen til vanlig. Har ikke ikm før på lørdag da så veldig tidlig. Tror jeg har pleid å få symptomer i uke 5 tidligere.
Samme her. Ikm på lørdag og kjenner igrunnen svært lite. Er sulten og trøtt, men kan også være varmen. Og litt øm når jeg ammer [emoji4] kom for fullt i uke 6 for meg sist. Like greit [emoji28]
 
Teststreken på graviditetstesten er svakere i dag. Regner med å miste. Dette blir 7 gang jeg mister[emoji27]
 
Teststreken på graviditetstesten er svakere i dag. Regner med å miste. Dette blir 7 gang jeg mister[emoji27]

Nei, nei, nei!!! :smiley-angry017
Håper så inderlig for deg at den klamrer seg fast med alt den har.
God klem :Heartred
 
Teststreken på graviditetstesten er svakere i dag. Regner med å miste. Dette blir 7 gang jeg mister[emoji27]
Ånei! Håper virkelig det går bra. Den kan jo være litt forskjellige mengde fargestoff på testene [emoji173]️
 
Teststreken på graviditetstesten er svakere i dag. Regner med å miste. Dette blir 7 gang jeg mister[emoji27]

Så trist å lese [emoji53] kan det være en variasjon i fargestoff? Ta en måling hos legen :) håper spiren klamrer seg fast!
 
Fastlege fiksa så jeg får ta blodprøve på lørdag. Det blir riktig fht medisiner. Får vite resultatet på mandag.
Kjipt å bruke ferien på det her da[emoji849] Men da kan Porsgrunn velge et friskt egg for oss neste
 
Fastlege fiksa så jeg får ta blodprøve på lørdag. Det blir riktig fht medisiner. Får vite resultatet på mandag.
Kjipt å bruke ferien på det her da[emoji849] Men da kan Porsgrunn velge et friskt egg for oss neste

Det var bra :) Skjønner det er utrolig kjipt [emoji30] krysser fingrene for deg og spiren!
 
Har hatt murringer nesten hver dag, og ømme bryst av og på! Brystvortene er vell der jeg kjenner det aller mest, men det går av og på! Livredd for å miste de få symptomene jeg har siden sist gang de forsvant mistwt jeg :-(
 
Har hatt murringer nesten hver dag, og ømme bryst av og på! Brystvortene er vell der jeg kjenner det aller mest, men det går av og på! Livredd for å miste de få symptomene jeg har siden sist gang de forsvant mistwt jeg :-(
 
Har nesten ingen symptomer igjen. Vet ikke om det er dårlig eller bra, men testen jeg tok idag var mye mer positiv enn de jeg tok for noen dager siden. Legen på mandag på «1 svangerskapskontroll» og ta blodprøve.

IMG_3076.jpg
 
Har heller ingen sterke symptomer. Testet positivt for kun 2 dager siden. Forrige graviditet forløp uten noen symptomer de første tre månedene. Spent på om det vil bli annerledes denne gangen
 
Back
Topp