Flere uten symptomer?

Panamama

Glad i forumet
Har så lite symptomer denne gangen :P har litt murringer og og kjenner det skjer noe i puppene, men kvalmen og sulten har ikke meldt sin ankomst så kjenner jeg blir litt bekymra! Noen flere som ikke merker så mye?

Nja, jeg har ikke noe særlig med symptomer men er bar 3+5 da :-) Vondt i puppene, litt oppblåst og litt tretthete får jeg av Lutinus så merker ikke noe forskjell på at man er ordentlig gravid :-P Har blitt fullstendig snylta så ikke så lett å kjenne etter om det er sykdom eller ekstra tretthete :-P

Jeg har vært veldig øm i puppene, det begynner å avta nå. Er slapp, men det er jeg til vanlig også #sofagris.
Blir litt bekymret ja. Skal til tul til fredagen, da er jeg 7+0. Håper han finner et bankende hjerte :)

Er 4+5 å har veldig lite:)

Da er det tydeligvis ikke bare meg :) sist håpet jeg på symptomer og i slutten av uke 5 fikk jeg som jeg ba om; lå rett ut med kvalme og oppkast i 5 uker :P

Håper jeg ikke jinxer.. Men jeg kjenner ingenting, nesten litt skuffende :) Men det kommer vel snikende ett eller annet :)

Her er det on/off med symptomer. Kjenner plutselig ingenting. Så går det en time så er puppene kjempevonde, ryggen vond, magen stikker og jeg er kvalm som fy!

Ja!
Ingen symptomer i det hele tatt her.
6+3 i dag og jeg vet at jeg hadde symptomer med de 3 andre fra uke 4.
Bekymret!

Lite symptomer her også :-) 8 uker idag.

Skulle ønske jeg var en av de som oppdaget graviditet etter 6-7 mnd..... men her kjenner jeg alt..... Håper spiren sitter ut i desember... ☺

Forsvant symptomene i dag. Så nå får jeg gå og tenke meg ihjel til jeg evt får ny ul, eller jm kan finne hjertelyd. Haff.. Håper de kommer tilbake.

Ja!
Ingen symptomer i det hele tatt her.
6+3 i dag og jeg vet at jeg hadde symptomer med de 3 andre fra uke 4.
Bekymret!
Men heldigvis så er mange svangerskap veldig forskjellig, med gutten min merket jeg nesten ingenting, og forrige gang var jeg kjempe dårlig. Alt er noe fint :)

Forsvant symptomene i dag. Så nå får jeg gå og tenke meg ihjel til jeg evt får ny ul, eller jm kan finne hjertelyd. Haff.. Håper de kommer tilbake.
Uff, fælt å gå rundt å bekymre seg. Men mest sannsynlig så er vel alt i orden :) hvor langt er du?

Back
Topp