Flere uten mage?

Novemberbarn14

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Novemberbarna 19
Septemberlykke 2021
Hei, er 14+3 idag, og er gravid med mitt 4. barn. Med nr 2 fikk jeg veldig tydelig mage i uke 16, og sist gang i uke 9. Denne gangen derimot bruker jeg fortsatt mine egne bukser enda. Var på ultralyd i uke 12 og alt såg fint ut da. Nå føler jeg meg plutselig veldig lite gravid, og føler at de andre jeg kjenner som er ca like langt på vei som meg har mye større og tydeligere mage, vet jo at dette er veldig individuelt. Men lurer på hvordan magen deres er?:)
 
Hei, er 14+3 idag, og er gravid med mitt 4. barn. Med nr 2 fikk jeg veldig tydelig mage i uke 16, og sist gang i uke 9. Denne gangen derimot bruker jeg fortsatt mine egne bukser enda. Var på ultralyd i uke 12 og alt såg fint ut da. Nå føler jeg meg plutselig veldig lite gravid, og føler at de andre jeg kjenner som er ca like langt på vei som meg har mye større og tydeligere mage, vet jo at dette er veldig individuelt. Men lurer på hvordan magen deres er?:)


Varierer veldig fra dag til dag avhengig av hva jeg har spist og aktivitet. Enkelte dager ser jeg gravid ut, andre dager ikke. Er mest oppblåst, lite "ekte" babykul enda. Gleder meg til jeg ser gravid og ikke dvask ut :hilarious:
 
Jeg har en liten kul, men ikke noe andre enn jeg selv ser enda.
Er andregangs og 15+3 idag. Sist kom magen først etter uke 20.
 
Jeg er liten, slank og med kort rygg, så får mage med en gang. Hatt mage siden uke 10 med både første og denne. Endte med gedigen rett ut mage med forrige (tross gjennomsnittlig baby og normal vektoppgang), og blir nok samme nå :hilarious:
Kommer nok veldig ann på kroppsform og hvordan babyen ligger :)
 
Ikke noe ordentlig babymage her enda, kun oppblåst + bittelitt ekstra rundt magen fra før. Men ser jo flere mnd påvei ut innimellom, særlig på kveldstid :rolleyes:
Om morgenen når jeg må tisse kan jeg kjenne en klump/kul litt under navlen, men den synes ikke enda. Og blir "borte" etter jeg har vært på do.
Er førstegangs, 13+1 i dag og gleder meg til magen begynner å synes ordentlig :)
 
Har fortsatt 'ekstra mage' fra sist svangerskap, så det synes ikke om jeg har fått noe kul. Klarer ikke å kjenne om det er noe kul heller. Tror jeg merker noe om jeg bøyer meg langt frem... føler meg ikke gravid om dagen. Sist så merket jeg selv kulen i uke 12-13, men ingen som kunne se det før jeg var rundt 20 uker.
 
;)
Har fortsatt 'ekstra mage' fra sist svangerskap, så det synes ikke om jeg har fått noe kul. Klarer ikke å kjenne om det er noe kul heller. Tror jeg merker noe om jeg bøyer meg langt frem... føler meg ikke gravid om dagen. Sist så merket jeg selv kulen i uke 12-13, men ingen som kunne se det før jeg var rundt 20 uker.
Samme her, rester fra første svangerskap gjør det vanskelig å avgjøre om det er baby eller mat :yuck:
 
Jeg fikk på meg de vanlige buksene mine igjen i dag, 15+3! Ble litt stramt i løpet av arbeidsdagen, men det gikk :p Skal sies at der er stretchy high waist da.. Men ble likevel litt overrasket over hvor usynlig magen plutselig ble!
 
Jeg har heller ingen mage, utenom at jeg har lagt på meg litt. Kjenner heller ingen kul når jeg ligger. Kjenner livmor kanten best når jeg står.
 
Jeg er 17+6 og syns magen kom i uke 14. førstegangs og slank. Men er nok veldig individuelt :) har ikke kunnet bruke vanlige bukser siden uke 5 pga oppblåsthet, men nå er det borte og nå er det bebismage:Heartblue
 
14+3 og tredjegangsgravid og ikke noe mage. Litt oppblåst til tider og har droppet de trangeste buksene, men bruker fortsatt vanlige bukser... sjekket også at det var en baby inni der på TuL i uke 12, så jeg bare nyter det så lenge det varer. Tror dessverre bekkenproblemer kommer med magen...
 
Hei, er 14+3 idag, og er gravid med mitt 4. barn. Med nr 2 fikk jeg veldig tydelig mage i uke 16, og sist gang i uke 9. Denne gangen derimot bruker jeg fortsatt mine egne bukser enda. Var på ultralyd i uke 12 og alt såg fint ut da. Nå føler jeg meg plutselig veldig lite gravid, og føler at de andre jeg kjenner som er ca like langt på vei som meg har mye større og tydeligere mage, vet jo at dette er veldig individuelt. Men lurer på hvordan magen deres er?:)
Hadde oppblåst mage og gravidbukser for noen uker siden. Nå er jeg flat og i vanlige bukser, 12+5. Var nettopp på UL, så vet alt er bra. Gleder meg til magen kommer!
 
Jeg er litt misunnelige på dere som ikke har spesielt mye mage.. Ikke det at jeg ikke er stolt og glad for graviditeten, men magen har komt så mye frem siste halvannen - to uker, at det er litt flaut når folk spør om termin og det er SÅ lenge til.. Ser mer ut som jeg er 6 mnd på vei, ikke bare 3,5 :bag: :bag: hadde tenkt å ikke offentliggjøre det så tidlig (familien vet jo men tenkte ikke alle andre skulle vite før OUL iallefall) men de skjønner det når de ser meg så :hungover:
 
Back
Topp