Flere uten graviditetsymptomer??

SpireNr.4

Betatt av forumet
Er det bare jeg som føler jeg ikke har noen graviditetsymtomer?? Jeg er 5+4, så er jo tidlig enda, men kjenner at jeg skulle veldig ønske at disse symptomene kom snart ;) Har lyst å være kvalm, ha vondt i puppene, være ekstra trøtt og alt det der andre....

Har alle fått symptomer?? og evt hvilke symptomer har dere??
 
har nokk fått noen
- litt vonde pupper
-trøtt
-tissetreng
-oppblåst
men graviditeten går ikke ordentlig opp for meg før ul eller magen begynner å komme ordentlig.
 
merker ikke så mye til det..

-veldig tørst og tisser mye
-litt øm i puppa
-har hatt vondt i hode litt til og fra di siste dagene. så håper det bare er tilfeldig og at jeg ikke kommer til å slite med det.
-oppblåst


OGSÅ LIKER JEG F*EN IKKE KAFFE LENGER!!! JEG ELSKER JO KAFFE!!?? ÆÆÆ
 
-Ømme pupper
- Trøtt
- Hormonell
- Økt utflod
- Oppblåst
- murringer
 
Er det bare jeg som føler jeg ikke har noen graviditetsymtomer?? Jeg er 5+4, så er jo tidlig enda, men kjenner at jeg skulle veldig ønske at disse symptomene kom snart ;) Har lyst å være kvalm, ha vondt i puppene, være ekstra trøtt og alt det der andre....

Har alle fått symptomer?? og evt hvilke symptomer har dere??

Hos meg går det opp og ned. er i uke 5+4 nå, og min form har variert veldig! forrige uke var jeg kvalm og supertrøtt i tre dager,de følgende dager var jeg helt symtomfri, og så blir jeg dårlig igjen osv osv.. akkurat nå kjenner jeg ingenting, og gleder meg til kvalmen kommer igjen ;) bare for å kjenne på det å være gravid! blir jo så usikker! var på Ul i dag pga jeg går under risiokosvangerskap, og da kunne vi bare se fostersekken + plommesekk.. men ikkje noe foster..Så da ble eg jo enda mer redd! men legen sa det var vanlig å ikkje se noe i uke 5..så får bare stole på det.. Så krysser jeg fingrene for at vi begge blir kvalme snart ;)
 
Jeg trudde ikke jeg hadde så mange jeg... Men etter og ha kryssa ut på symptom lista, hadde jeg vist en del :O
 
Back
Topp