Flere unger???

Jeg kjeder meg en smule ja [:-] og lurer litt på når dere skal ha neste mann??? Vel og merke dere som planlegger flere da [:)]. Vil dere ha med noen år i mellom eller to tette?? Samboeren og jeg snakket om dette her senest på lørdag faktisk for husverten våres kjørte oss til byn for vi skulle spise også en liten tur ut etterpå, og da sa han så fint at "ja det blir vel en liten til etter denne turen på byn"...
Derfor satt vi å snakket om dette på egon og vi ble enig om at å få en til nå er uaktuelt, skal jo tross alt ha råd til tre barn så vi fant ut at når prinsessen er begynt på skolen og prinsen har gått noen år i barnehagen og jeg har jobbet i noen år så kan vi kanskje få oss en liten til [:)]. Foreløpig planen er hvertfall at jeg skal være hjemme til januar 2011 ca, gå tilbake i den jobben jeg har (50 %) samtidig som jeg ser om jeg finner meg noe mere, ha ungene i barnehagen og jobbe noen år så jeg kan få øke inntekten min også kan vi kjøpe oss noe eget [:)].
Få høre da jenter... [:)][:)]

Eg vil ha fleire og kunne glatt gjort det fortløpende, men ryggen bremse meg. Ska ta den praten med legen, er redd neste fødsel også ødelegge ryggen[&o][&o]  Men vil ha baby i magen igjen ASAP[:D]

Jeg kunne tenke meg en ny bebis, med en mellomrom på 2-3 år :) :)
Saaavner gravid magen [:(][:)]

Vi er nok ferdige [:)] skulle det blir fler blir dte nok ikke før Lucas nærmer seg skolealder og vel så det vil jeg tro[:)] Savner magen og sparkene. Syns ikke det var såååå stas å gå gravid denne gangen men det hadde med alt som skjedde rundt meg å gjør. KUnne glatt født flere ganger om andre gikk gravid for meg[8D]

Hehe... nå ser jeg det at jeg plutselig er inne på den gamle brukeren min. Jeg er *bestevennen* [8D][;)]

siden det bare er 17 mnd mellom de 2 vi har nå , så blir det ihvertfall 3-4 år til neste , hvis vi skal ha fler fler . vi har snakket om det , og er vel egentlig enige om å få en tredje baby

Her blir det forhåpentligvis flere ja[:)] men når, det vet jeg ikke!
kjenner at jeg gleder meg til å bli gravid igjen!
gleder meg til å vente spent for å se om testen blir positiv
gleder meg til å høre hjertelyden første gang
gleder meg til ultralyd
gleder meg til å kjenne bevegelse første gang
gleder meg til en ny baby[:)]

men for det om jeg gleder meg til å bli det en gang, så er vi nok ikke klare for en ny baby riktig enda! har lyst til å kose oss med lille vidunderet vårt en stund først![:)] kanskje prøving om et års tid, men hvem vet[;)]

Tipper det blir 2-2,5 år mellom sånn ca. Skal nok ha en til.

Ja, det kommer nok et barn til her også tenker jeg. Vi har snakket om at vi kunne tenke oss kanskje en til, men ikke om når.
Jeg vil helst ikke ha mer enn et par år i mellom de, men vet ikke hva sambo tenker. Orker ikke å stresse med det, men har jo tenkt tanken på at to tette hadde vært bra, selv om de ikke er tette allikevel :p

Her blir det nok ikke flere (dette var nummer tre for oss), men kjenner at det er litt vemodig at vi ikke skal oppleve babylykken flere ganger. Jeg får vel sette meg ned å vente på barnebarn jeg (haha)...

Her blir det også flere, men har ingen planer om det enda. Vil gjerne ha en 3-4år imellom[:D]

barnefar sier jeg, men det blir nok et barn til for min del uansett ( selv om jeg aaaaldri skulle ha flere når jeg gikk gravid[8D] )... Han er ikke akkurat noen prevasjons-middel denna lille sjarmøren våres[:D]

Her blir det 2-2,5års mellomrom :) må jobbe opp retten til foreldrepeng å så skal Fredrik Andrè få lære å stabbe rundt først ;)

Det blir ingen flere babyer enda[:)]
Vi har planer om å gifte oss i 2012, så da starter vi sikkert prøvingen etter det.
Siden vi mistet 3 ganger før Isak klamret seg fast, trenger jeg litt tid på å forberede meg på at vi kanskje må gjennom en slik runde igjen før baby nr 2 holder seg fast i magen i 9 mnd.
Dessuten vil vi gjerne være ferdig med en bleie-unge før vi får en til[:)]

vi har tenkt å ha en til, når Oliver er ca 2-3 år, har ikke lyst å få neste på vinteren. Var tungt å gå gravid den siste tiden pluss at det var vanskelig å gå tur ute med all den snøen[&:] Er mye bedre å gå tur nå som all snøen er borte fra gangveier[:D][:D]

vi har to tette nå...jeg vil gjerne ha en eller to til...men ikke før om 4-5 år eller noe

Her blir det ikke noen flere barn. Nå har vi to og sier oss fornøyde med det [:)]

Er 2 år og 8 mnd mellom de, å merker det er hektisk til tider, men storkoser meg da...hehe!

Back
Topp