Flere "uhell" her?

Vimsegurien

Andre møte med forumet
Virker som de fleste her har hatt noe perioder med prøving? Her var det ikke planlagt. Gikk litt uheldig en kveld og skulle egentlig ta angrepillen dagen etterpå, men så satset vi på at det gikk fint. Og det gjorde det jo på en måte <3 :) Samboer som var mest redd for å få en til nå, er den som gleder seg mest nå :)
 
Jeg er på pp1 nå, og full klaff. Det har det som regel gjort de andre gangene å. Da virker det til å ordne seg for dere, og gratulerer så masse med spiren i magen!
 
Var ikke direkte planlagt her men heller ikkje prøvd effektivt å unngå og bli gravid så det var ikkje såååå stor øveraskelse ;-)
 
hmm uhell eller hell...? er ikke sikker enda. var vel ikke direkte planlakt men kan vel si det sån at mannen min som  altid sier at vi skal vente lengere før neste, har slappet mer og mer av de siste månedene og denne måneden prøvde han ikke engang å spørre om det var en trygg perjode (er hans ansvar med prevansjon evt hoppe av i svingen)Såe er vel ikke akkurat uhellmen heller ikke planlakt...emoticon
 
Skulle tatt angrepille, men glemte det... :)

Planen var å få sistemann (vi har to fra før) om 3-4 år. Da ville jeg vært ferdigutdannet og (forhåpentligvis) i fast jobb. Men slik ble det ikke. Egentlig er jeg glad for å bli ferdig med svangerskap og permisjoner mens jeg enda er i 20-årene. 
 
Back
Topp