Flere ting som kan

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Få EL tester til å være positiv?

Nå hadde jeg en positiv test for 2 dager siden, og i går var streket sterkere en kontrollstreket, mens idag er det mye svakere.. Og det er andre gangen denne mnd at det skjer... Aner ikke syklusen min, så synes dette er så Jæ**** vanskelig :/ 
 
hei du snupp...


men man kan jo bare bli gravid i løpet av et par dager, så det er vel det som har skjedd da.....ha sex hver dag rundt el... det skal vil... hvor er mannen din?? Du har vel kost deg i senga med han?? Hehe
 
Jo men tenkte man hadde el en gang i mnd :p 

Koser oss vi, men vet jo ikke når el er, så har tatt en test i ny og ned for å sjekke, og to ganger har den vært positiv :/ 
 
Det kan skje at kroppen ikke klarte å slippe noe egg første gangen du hadde positiv test, og da vil den prøve igjen. Derfor kan man få positive EL tester flere ganger i en syklus.

Ellers kan EL tester slå ut på graviditet, men siden testene dine har blitt negative igjen så er det nok ikke det som er årsaken.

Lykke til! :-)
 
Tusen takk for svar MissDolly :D:D 

MissDolly skrev:
Det kan skje at kroppen ikke klarte å slippe noe egg første gangen du hadde positiv test, og da vil den prøve igjen. Derfor kan man få positive EL tester flere ganger i en syklus.

Ellers kan EL tester slå ut på graviditet, men siden testene dine har blitt negative igjen så er det nok ikke det som er årsaken.

Lykke til! :-)


 
Føler med deg! Jeg har også en syklus som er helt på tryne - vet aldri når jeg har EL og aldri når jeg kan forvente mensen.. Så nå skal jeg gå til innkjøp av EL tester, og håper at dette kan hjelpe meg :-)

Forventet mens denne mnd var 15 september, ingen tante har enda dukket opp, ikke gravid heller. Så da blir neste IKM veldig forskyvet og det ser ut til at det heller blir en julibaby på meg... Hvis det klaffer da - håpe, håpe! :-)



 
Har selv hatt el tester nå, men det er jo bare på tryne det også!!!Skjønner ikke når jeg kan forvente noen ting, stresser meg faktisk masse!! Ser ikke ut som det blir junibaby p meg heller

Lykkeliten* skrev:
Føler med deg! Jeg har også en syklus som er helt på tryne - vet aldri når jeg har EL og aldri når jeg kan forvente mensen.. Så nå skal jeg gå til innkjøp av EL tester, og håper at dette kan hjelpe meg :-)

Forventet mens denne mnd var 15 september, ingen tante har enda dukket opp, ikke gravid heller. Så da blir neste IKM veldig forskyvet og det ser ut til at det heller blir en julibaby på meg... Hvis det klaffer da - håpe, håpe! :-)





 


Baby Dust skrev:
Har selv hatt el tester nå, men det er jo bare på tryne det også!!!Skjønner ikke når jeg kan forvente noen ting, stresser meg faktisk masse!! Ser ikke ut som det blir junibaby p meg heller

Lykkeliten* skrev:
Føler med deg! Jeg har også en syklus som er helt på tryne - vet aldri når jeg har EL og aldri når jeg kan forvente mensen.. Så nå skal jeg gå til innkjøp av EL tester, og håper at dette kan hjelpe meg :-)

Forventet mens denne mnd var 15 september, ingen tante har enda dukket opp, ikke gravid heller. Så da blir neste IKM veldig forskyvet og det ser ut til at det heller blir en julibaby på meg... Hvis det klaffer da - håpe, håpe! :-)








Ja, kjenner det stresser meg også! Tenker at etter denne mens kommer jeg til å begynne å teste en uke etter ferdig mens, så bare kjøre på når det slår ut på testen - og håpe det klaffer :-/ Kanskje vi havner på juliforumet sammen :-) Håper det ordnet seg for deg også!!
 
Har ikke peiling på EL tester :/ høres ikke ut som om det er så veldig lett å tolke de heller. *krysser fingrene for deg*'
 
Back
Topp