Flere testomaner?

3guttebarnsmamma

Glad i forumet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg tror jeg finansierer hele billigtester.no jeg:happy090
Jeg har hatt positive tester i tre dager, har svidd av to hcg- strimler, en cb- digital med ukesindikator, samt tre eggløsningstester. Jeg tester både på morgenen, og utover kvelden bare for å sjekke, og det blir heldigvis bare sterkere og sterkere. LHL- testen jeg tok i ettermiddag, viste strekene helt likt- altså samtidig! Den trengte ikke "tenke" seg om i hele tatt:gen014

Jeg tror snart jeg kan roe meg på dette! Men jeg har fremdeles 14 tester igjen, så er nok ikke siste gangen. Skal ta de digitale med et par uker i mellom, bare for å se at ukene øker...

Flere testegale her???

Kan legge til at dette er mitt 7 svangerskap, men jeg har bare to barn. Så her dessverre en lang historie med å miste/ kjemiske graviditeter...

Tenkte jeg skulle bruke opp de testene jeg har liggende, men det blir bare en for dagen :p

Jeg er også ganske testegal! Har allerede brukt 2 clearblue digitale med ukesindikator og i går måtte jeg bare kjøpe en til! Må ta den til uka for å se at hcg stiger! Koster jo skjorta de testene, men får sånn tvangstanke om at jeg bare MÅ gjøre det...

Vil kjøpe meg en digital til jeg også. Blir den fjerde jeg tar da evt. Siden den første var negativ :p

Back
Topp