Flere telemarkinger her inne? [emoji4][emoji4]

Hvordan var legoland? [emoji2][emoji2]

Legoland var veldig bra[emoji4] Takk som spør [emoji4] Men jeg ble ekstremt sliten og utmattet av turen :/ reiste til Oslo på utdrikkningslag dagen etter at vi kom hjem og begynte å blø dagen etter det igjen(lørdag) :( blødde på søndag også, en god del. Så vet ikke helt hvordan dette går. Reiser til legen nå straks for å måle HCG [emoji20]

Å [emoji54][emoji50] krysser virkelig alt jeg har for deg nå! [emoji173] det må jo bare være noe annet...? [emoji45] please! [emoji120]

Å [emoji54][emoji50] krysser virkelig alt jeg har for deg nå! [emoji173] det må jo bare være noe annet...? [emoji45] please! [emoji120]

Takk [emoji20] er så redd jeg rett og slett har blødd for mye til at dette har gått bra, men jeg har ikke hatt noen smerter og det virker som OL blødningen har stoppet nå. Så har vel kanskje et lite håp men :( Får måle HCG nå og så igjen på onsdag :(

Ja, vi må håpe at alt går bra! Tror du det kan ha vært pga stress? Slimhinnene er jo veldig følsomme, er de ikke det? Leste jo om ei her som blødde pga soppinfeksjon. Det var ikke farlig.

Ja, vi må håpe at alt går bra! Tror du det kan ha vært pga stress? Slimhinnene er jo veldig følsomme, er de ikke det? Leste jo om ei her som blødde pga soppinfeksjon. Det var ikke farlig.

Off, håper det, men legevakten jeg var hos på lørdag sa at det blødde lett fra livmortappen ..[emoji853] Har tatt blodprøven nå så får svar i kveld eller i morgen tidlig. Legen mente at HCG ville ha sunket såpass mye at vi vil se det på denne blodprøven om jeg har abortert eller ikke :/

Off, håper det, men legevakten jeg var hos på lørdag sa at det blødde lett fra livmortappen ..[emoji853] Har tatt blodprøven nå så får svar i kveld eller i morgen tidlig. Legen mente at HCG ville ha sunket såpass mye at vi vil se det på denne blodprøven om jeg har abortert eller ikke :/

Krysser fingrene for deg [emoji173]️

Ååå [emoji22] så trist! Sender varme klemmer herfra også. Utrolig synd [emoji54] håper det går mye bedre neste PP [emoji173]

Målingene viste Hcg nivå på 10 :( så da trekker jeg meg ut fra februar forumet [emoji17]

Åneeeei [emoji22][emoji22][emoji22] Så urettferdig og trist! En stor klem til deg, og lykke til med nytt forsøk når tiden for det kommer [emoji177][emoji254][emoji177][emoji255][emoji177]

Back
Topp