Shiepo
Glad i forumet
De sier det er fordi jeg har Android.. Men at de venter på en ny app som det ikke skal være så mye problemer [emoji5]
Så bra[emoji4] da blirre årnings [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De sier det er fordi jeg har Android.. Men at de venter på en ny app som det ikke skal være så mye problemer [emoji5]
Har alle hatt det bra i dag? [emoji2]
Har alle hatt det bra i dag? [emoji2]
Hvordan var legoland? [emoji2][emoji2]
Å [emoji54][emoji50] krysser virkelig alt jeg har for deg nå! [emoji173] det må jo bare være noe annet...? [emoji45] please! [emoji120]
Ja, vi må håpe at alt går bra! Tror du det kan ha vært pga stress? Slimhinnene er jo veldig følsomme, er de ikke det? Leste jo om ei her som blødde pga soppinfeksjon. Det var ikke farlig.
Off, håper det, men legevakten jeg var hos på lørdag sa at det blødde lett fra livmortappen ..[emoji853] Har tatt blodprøven nå så får svar i kveld eller i morgen tidlig. Legen mente at HCG ville ha sunket såpass mye at vi vil se det på denne blodprøven om jeg har abortert eller ikke :/
Målingene viste Hcg nivå på 10 så da trekker jeg meg ut fra februar forumet [emoji17]
Målingene viste Hcg nivå på 10 så da trekker jeg meg ut fra februar forumet [emoji17]