Flere symptomfrie damer her?

*Cake-Pop*

Forelsket i forumet
Jeg har lik null symptomer jeg... Dvs, innimellom har jeg kanskje et snev av halsbrann, kan være litt sånn akutt trøtt eller no, men ser ikke på det som symptomer... har tatt 3 tester så tror da det er noen der inne... ;-)))

Er vel så godt som det ja... Er trøtt, men det tenker jeg nesten ikke på som noe symptom...

Hadde vel ikke helt forestilt meg at jeg skulle være så heldig! (Kan vel fortsatt komme, men)

Ganske symptomfri jeg også :) Bortsett fra litt smertefrie murringer i magen noen ganger om dagen :) Dem sier jeg skal prise meg lykkelig, men må si jeg godt kunne tenke meg NOE som sa at kroppen min visste at den var gravid. Hehe.

Jeg var symptomfri fram til uke 6, da kom kvalmen snikende på, og blir bare værre for hver dag som går..Har liggi i nesten en uke nå, er 7 uker i morgen

Slofrie skrev:
Ganske symptomfri jeg også :) Bortsett fra litt smertefrie murringer i magen noen ganger om dagen :) Dem sier jeg skal prise meg lykkelig, men må si jeg godt kunne tenke meg NOE som sa at kroppen min visste at den var gravid. Hehe.

Ja, jeg også kunne tenke meg det. jeg var lenge symptomfri med førstemann(er så rart at han lix ikke er minsten lenger... han er jo bare 1 år lix..), var bare litt uggen i formen, kastet opp kanskje 5 ganger og da bare litt væske, og en del kynnere på slutten der(sånne som varer i 3 timer i slengen og sånn så jeg ble sykmeldt og måtte ta det m ro), men var stort sett i kjempeform.

er litt usikkert sånn i starten for ikke syns det, ikke kjennes det, eller noe. blir bedre etter de første sparka! =)))

Jeg syntes det er fantastisk å gå uten symptomer, hadde ikke noen med førstemann heller. Litt ømme bryster og blir forte sliten, men det er jo ikke noe i forhold til hva andre sliter med.

Jeg vår så heldig frem til uke 7... Da kom kvalmen... Kvalm store deler av dagen og kaster opp... Så får håpe det bare er forbigående! Akkurat nå skulle jeg mye heller ønske jeg var symptomfri.

FlowerDream skrev:
Jeg var symptomfri fram til uke 6, da kom kvalmen snikende på, og blir bare værre for hver dag som går..Har liggi i nesten en uke nå, er 7 uker i morgen

Samme her .....
Og nå holder jeg på å dø.... er så kvalm..... syns skikkelig synd om meg sjøl.

Var først kvalm hver gang jeg var sulten, mye trøtt, fort sliten og ømme bryster. Så har jeg hatt en uke uten kvalme ellers var det andre der :) Nå har den kvalmen og uggen heten kommet tilbake. Pluss brekninger ved noen lukter. Var helt symptomfri i forrige svangerskap bortsett fra ett par uker med morgen kvalme rundt uke 9. Så "alt" dette som er denne gangen er uvant og rart.

hadde ingen symptomer frem til uke 6.. Har ligget i sengen i to dager i strekk, og nå er jeg kvalm hele dagen å er avhengig av salte kjeks:( blææh

høres ut som om jeg kan glede meg til uke 6 :-p Bør vel nesten være glad for at jeg er så og si symptomfri. Men hadde vært greit å følt det litt at jeg var gravid da.... Kanskje jeg hadde vært litt mindre nervøs for hver minste ting da...?

Symptomene har visst meldt seg litt... jeg har noen dager vært litt sånn uggen på kvelden, og brått kommer det fra gubben at det visstnok var sånn sist også... litt greit da! :)

Heihei :) Jeg var også symptomfri fram til tirsdag ca.5+6 Plutselig superømme bryst og litt småkvalm til tider. 

Back
Topp