Flere studenter/skoleelever?

Rimfrost92

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Oktoberlykke 2019
Jeg har 1 1/2 år igjen av videregående, så passet ikke så bra med baby nå, men får gjøre det beste utav det:)

Noen andre som går på skole/studerer her? Hvordan tenker dere å gjøre det? fullføre nå eller ta permisjon? :)

Er forsinket med vgs pga min datter som kom i 2010 ;)

Har igjen 1 år av studier. Tenker å ta permisjon ett semester, også skal kjæresten ta permisjon det andre. Så blir jeg forhåpentligvis ferdig ett halvt år etter planen, er og litt mer forsinket etter at jeg fikk en liten i 2013

Skal inn i mitt siste semester av bacheloren nå. Fullfører jo det og håper å starte på master i august før den lille kommer :-) Da blir det nok å ta ett fag tenker jeg, mens jeg har permisjon :-)

Jeg er også student, skal inn på master til høsten og tar et semesters permisjon. Kommer til å bli en laaaaang sommerferie mellom slutten av mai og fødsel i september! :eek:

Jeg er lærling, og forhåpentligvis kan jeg gå opp til fagprøven til sommeren:-) hvis ikke må den utsettes til etter permisjon..

Jeg er student, men studerer hjemmefra, og det kan jeg gjøre uavhengig av permisjonen :) det blir bare praksis som jeg må få unnagjort i sommer slik at jeg blir ferdig som planlagt.. Da kan jeg gå ut i ny jobb etter endt permisjon :D

Jeg har egentlig lyst til å ta videreutdanning, får se om det blir noe av nå :p hadde da blitt nettstudier så jeg kan studere hjemme :)

Jeg tar master på deltid ved siden av 100% jobb. Tror nok ikke jeg klarer å gjennomføre til normert tid, men tar det som det kommer :)

Er inne i mitt andre år på bacheloren min nå. Jeg kommer til å ta ett års permisjon, men jeg kommer nok til å ta opp ett fag eller to mens jeg har permisjon. :)

Back
Topp