Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Barnehagelærer, har eksamen i juni/juli og novemberJeg er også student! Med eksamener i mai/juni og januar passer det jo fint med termin i november
Hva studerer dere?
Er nok lurt å følge med så langt det lar seg gjøre. Har avsluttende eksamen nå i mai og kan egentlig avslutte da. Men ønsker jo å fullføre med mastergrad..Meg går 2.året men blir nok ikke eksamen på meg i dette emnet før neste sommer, og det er greit, skal bare følge med så langt jeg klarer.
Deilig å få fullført dette året da. Januareksamen blir nok litt krongleteJeg er også student! Med eksamener i mai/juni og januar passer det jo fint med termin i november
Hva studerer dere?
Jepp, jeg får heldigvis ta bachelor uten å ha alle eksamenene, så studiene blir ikke utsatt egentlig, er bare det at jeg i såfall må ansettes på disp rett etter skolen og så få ta de siste eksamenen slik at alt blir godkjent. Liker at det er sånne systemer.Er nok lurt å følge med så langt det lar seg gjøre. Har avsluttende eksamen nå i mai og kan egentlig avslutte da. Men ønsker jo å fullføre med mastergrad..
Deilig å få fullført dette året da. Januareksamen blir nok litt kronglete
Studerer helsesøster. Ferdig nå til sommeren, men ønsker å forsette slik at jeg får mastergrad
Er nok lurt å følge med så langt det lar seg gjøre. Har avsluttende eksamen nå i mai og kan egentlig avslutte da. Men ønsker jo å fullføre med mastergrad..
Deilig å få fullført dette året da. Januareksamen blir nok litt kronglete
Studerer helsesøster. Ferdig nå til sommeren, men ønsker å forsette slik at jeg får mastergrad