Flere studenter her?

Maramo

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberbarna 19
Er selv deltidsstudent og jobber 60% for øyeblikket. Skal egentlig begynne å skrive masteroppgave til høsten og tror nok jeg kaster meg uti i det så lenge jeg klarer :)
Flere studenter?
 
Meg :p går 2.året men blir nok ikke eksamen på meg i dette emnet før neste sommer, og det er greit, skal bare følge med så langt jeg klarer.
 
Jeg er også student! Med eksamener i mai/juni og januar passer det jo fint med termin i november:)

Hva studerer dere?
 
Jeg er også student! Med eksamener i mai/juni og januar passer det jo fint med termin i november:)

Hva studerer dere?
Barnehagelærer, har eksamen i juni/juli og november :hilarious:
Blir bare rett på bachelor etter dette, så må jeg ta eksamen igjen senere når jeg er ferdig med bachelor.
Skal ta alle timene jeg kan slik at jeg slipper ta det igjen også
 
Meg :p går 2.året men blir nok ikke eksamen på meg i dette emnet før neste sommer, og det er greit, skal bare følge med så langt jeg klarer.
Er nok lurt å følge med så langt det lar seg gjøre. Har avsluttende eksamen nå i mai og kan egentlig avslutte da. Men ønsker jo å fullføre med mastergrad..
Jeg er også student! Med eksamener i mai/juni og januar passer det jo fint med termin i november:)

Hva studerer dere?
Deilig å få fullført dette året da. Januareksamen blir nok litt kronglete :p

Studerer helsesøster. Ferdig nå til sommeren, men ønsker å forsette slik at jeg får mastergrad:)
 
Er nok lurt å følge med så langt det lar seg gjøre. Har avsluttende eksamen nå i mai og kan egentlig avslutte da. Men ønsker jo å fullføre med mastergrad..

Deilig å få fullført dette året da. Januareksamen blir nok litt kronglete :p

Studerer helsesøster. Ferdig nå til sommeren, men ønsker å forsette slik at jeg får mastergrad:)