Flere studenter her?

*mamma07og09*

Glad i forumet
Er det flere som studerer her? Har dere tenkt på hva dere skal gjøre?

Jeg går første året barnehagelærerutdanning, men håper og komme inn på sykepleien til høsten da dette ikke er helt noe for meg. Isåfall kommer jeg til og ta permisjon i slutten av oktober 1 år. Er siste babyen, så nå vil jeg virkelig nyte babytiden :) Kommer jeg ikke inn på sykepleien fortsetter jeg på bhglærer, men kommer fortsatt til og og ta 1års permisjon. Greit og bare få seg en utdanning også, får vist ikke fat jobb uten lenger har jeg funnet ut. Kan jo også bytte på utdanningen og jobbe innen barnevernet :)

Studerte sist graviditet. Men jobbet fullt ved siden av! Tok PPU på deltid samtidig som jeg jobbet som lærer. Leverte faktisk hjemmeeksamen en uke før jeg fødte!

Permisjon er lurt uansett, tiden med bebis får du ikke igjen!

Jeg har barnevernpedagog i bunnen fra 2007. Går kognitiv terapi på deltid ved siden av full jobb nå. Eksamen er 19.+20. mai så rekker det fint før jeg går ut på svangerskapspenger ca uke 20. Leder vil vel at jeg skal ta 2.året til høsten, men det kommer jeg ikke til å gjøre. Om dette sv.skapet går fint, skal jeg bare være mamma:) Studier får vente :)

Går barnehagelærer deltid så for meg blir det å fortsette skolen selv om det kommer en liten en i hus, vist alt går bra:) er snakk om noen samlinger i året og praksis :)

Hei. Ja jeg studerer :) deltidsstudie. og tar opp samfunnsfag nå i håp om å komme inn på sykepleien til høsten :) men kjente litt på usikkerhetennår jeg fikk positiv test da. Hvordan kan jeg få det til... Men søker i allefall :)

Jeg studerer også på høyskola. Blir nok perm ett år, og så starte opp med 2.året aug 2016. :) har vært litt av og på om jeg vil dette, og om jeg klarer det. Men det gjør jeg nok, jeg er jo ikke alene! :)

Jeg studerer grunnskolelærer 1-7. Har termin i august/september, og tar permisjon høst- og vårsemesteret. Skriver bacheloroppgave nå, så har igjen to valgfag etter permisjonstiden :)

Back
Topp