Flere studenter her?

M3rl0t

Elsker forumet
Overskriften sier vel sitt!

Skal dere fortsette studier fra høsten?

Jepp! Går førskolelærer i Tromsø...
Fortsetter til slutten av oktober, så permisjon.... Enn du ?

Har søkt nytt studie fra høsten! Regner med jeg begynner:-)

er student jeg også. skal prøve å være med på skolen så lenge som mulig og så ta de eksamen som kommer i starten av desember på våren en gang. da har jeg bare et semester igjen når jeg starter opp igjen.
har dere peiling på alt det der med penger fra lånekassen, foreldrepenger og hvordan fordele permisjonstiden?

er student jeg også. skal prøve å være med på skolen så lenge som mulig og så ta de eksamen som kommer i starten av desember på våren en gang. da har jeg bare et semester igjen når jeg starter opp igjen.
har dere peiling på alt det der med penger fra lånekassen, foreldrepenger og hvordan fordele permisjonstiden?

Føler jeg har nogenlunde kontroll.. er veldig usikker på om jeg skal ta permisjon fra studiene.. skal iallefall ha permisjon fra jobb..

Jeg er student, og planen er å fortsette å studere utover høsten (men går over til nettstudier) mens kjæresten tar 2 dager permisjon i uken, som jeg da kan bruke til å lese på :) Har ikke helt satt oss inn i systemet enda, men håper det er mulig iallefall :) Er veldig usikker på hvordan det blir med tanke på at jeg har eksamener i november og desember da, men alt ordner seg vel for søte jenter ^^

*sniker fra desember*

med termin 3. desember så er det fort gjort at jeg må konte eksamen og ta den i februar, men alt ordner seg for snille piker :D forhåpentligvis så fortsetter jeg og avslutter til normert tid (det er det det heter? :P )

Back
Topp