Ooh, den må jeg sjekke ut. Har boka liggende hjemme. Tusen takkI Harry Potter strikkebok så har de en uro med Galtvortfigurer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ooh, den må jeg sjekke ut. Har boka liggende hjemme. Tusen takkI Harry Potter strikkebok så har de en uro med Galtvortfigurer
Sånn hadde jeg det også i første trimester med kommende storesøster! Tok igjen for det i tredje trimester!Kjenner jeg gleder meg til å strikke til mini, samtidig som jeg har mistet ALL strikkelyst etter at jeg ble gravid
Kjenner jeg gleder meg til å strikke til mini, samtidig som jeg har mistet ALL strikkelyst etter at jeg ble gravid
Sånn hadde jeg det også i første trimester med kommende storesøster! Tok igjen for det i tredje trimester!
Jeg har også helt mistet mojoen på strikking! For min del så handler det mye om kvalme tror jeg.. Jeg håper at det tar seg opp når jeg kan begynne å strikke til lille, foreløpig tørr jeg ikke! Er det gode nyheter på TUL i morgen så bestiller jeg garn til heklateppe
Hva med forskjellige brunfarger? Tenkte å strikke baby boho blanket i drops Snow i fargen Toffee eller bruke noen kroner mer på DSA Hexa og strikke det i fargen grå brun. Syns det ser så fint ut. Tenker også å strikke ankerstrøje i en eller annen brunfarge.Jeg strikker også
Jeg har begynt på et lite teppe i hullmønsteret «havskum», men gleder meg til OUL og få vite kjønn sånn at jeg kan strikke i «riktige farger».
Har ikke så lyst å strikke mer i grått...