Flere strikkere her?

Jeg har allerede ei som har all verdens strikkaklær, men jeg skal se om jeg ikke får strikket litt til. Venter med å strikke til vi vet hva som kommer!

Jeg liker også å strikke! Er dog så sliten om dagen at jeg ikke orker dra frem noe strikketøy. Håper det endrer seg snart!

Jeg strikker! Jeg holder på med mor Signes babyteppe nummer 2 nå, og planlegger en til. Jeg har også strikket et par babyluer i forskjellig størrelse.

Det blir hentesett litt nærmere termin, og sikkert en del sokker og votter og liknende. :happy:

Har kasser fulle av strikketøy etter de 3 andre barna mine, men klær etter å starte på nye prosjekter til lille frø også :p

Gleder meg til å begynne å strikke til den lille ❤️ har strikket en del til tantebarna som vi sikkert får til låns igjen :angelic:

På mandag har jeg TUL, og da tenker jeg å bestille garn til vognteppe:)
Jeg skal hekle det av nøstebarn merinoull og trenger tre/fire farger som kan passe til både gutt og jente. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg:p

Strikket luer, pannebånd og tåvatøfler for noen år tilbake. Men fikk litt nok, så har ikke orket å starte opp igjen:hilarious::yuck:

Kjenner jeg gleder meg til å strikke til mini, samtidig som jeg har mistet ALL strikkelyst etter at jeg ble gravid:p

Kjenner jeg gleder meg til å strikke til mini, samtidig som jeg har mistet ALL strikkelyst etter at jeg ble gravid:p

Jeg har også helt mistet mojoen på strikking! For min del så handler det mye om kvalme tror jeg.. Jeg håper at det tar seg opp når jeg kan begynne å strikke til lille, foreløpig tørr jeg ikke! Er det gode nyheter på TUL i morgen så bestiller jeg garn til heklateppe :Heartpink

Jeg har også helt mistet mojoen på strikking! For min del så handler det mye om kvalme tror jeg.. Jeg håper at det tar seg opp når jeg kan begynne å strikke til lille, foreløpig tørr jeg ikke! Er det gode nyheter på TUL i morgen så bestiller jeg garn til heklateppe :Heartpink

Tror nok også det har noe med formen å gjøre, både kvalmen og trettheten :yuck: Satser på at jeg snart blir bedre og virkelig får satt i gang. Elsker jo egentlig å strikke søte babyklær:Heartred

Jeg strikker også! Elsker egentlig å strikke, men orker ikke å finne på noe å strikke om dagen. Er så kvalm at jeg ikke orker å gjøre noe særlig. Men jeg har veldig lyst på hjem-settet til Lene holme samsøe, syns det er så søtt. ❤️

Elsker å strikke, men er dessverre ikke en som strikker med raske pinner, selv etter mange år. Slowknitting:joyful:

Akkurat nå holder jeg på med noe egostrikk (sikksakkskjørt fra klompelompe og Friday slipover vest fra petiteknit), men burde egentlig strikke litt til en drøss med nyfødte som har kommet til i vennegjengen i det siste:rolleyes: så blir nok en del sett med luer, tøfler etc i løpet av de neste ukene.

Har ikke begynt helt å tenke så mye på hva det blir på mageboeren ennå, men noen bloomers blir det nok og Ankers heldrakt fra petiteknit:)

Har en liste over ting jeg tenker å få strikka. Har som nyttårsforsett å ikke kjøpe nye oppskrifter, men ser dårlig ut, for alt jeg vil strikke er kjøpeoppskrifter

Jeg strikker også :happy:

Jeg har begynt på et lite teppe i hullmønsteret «havskum», men gleder meg til OUL og få vite kjønn sånn at jeg kan strikke i «riktige farger».

Har ikke så lyst å strikke mer i grått... :p

Jeg strikker også :happy:

Jeg har begynt på et lite teppe i hullmønsteret «havskum», men gleder meg til OUL og få vite kjønn sånn at jeg kan strikke i «riktige farger».

Har ikke så lyst å strikke mer i grått... :p
Hva med forskjellige brunfarger? Tenkte å strikke baby boho blanket i drops Snow i fargen Toffee eller bruke noen kroner mer på DSA Hexa og strikke det i fargen grå brun. Syns det ser så fint ut. Tenker også å strikke ankerstrøje i en eller annen brunfarge.

Jeg strikker også, men er også av typen slowknitter :happy: men så strikker både mamma og svigermor, samt 1 tante, 2 grantanter og 4 venninner :angelic: tror ikke det er mye jeg trenger å strikke, så har blitt enig med meg selv at jeg skal kjøpe body og strømper h*n skal ha under hentesettet bestemor strikker :happy:

Back
Topp