Flere strikkere her?

Overraskelsen2021

Venter på en etterlengtet førstemann <3
Jeg er en strikker! I så stor grad at første jeg begynte å tenke på da testen lyste «gravid» var hva jeg skulle strikke til den nye babyen ;)
Det jeg har tenkt å strikke foreløpig er hentesettet «hjem» av Lene Samsøe, galtvorturo:bookworm: og så skal jeg hekle et vognteppe i oldemorsruter :)
Hva har dere tenkt å strikke?
Her er storebror født i januar, så jeg trenger nok ikke like mye strikkaklær til denne som jeg hadde til ham..

Har stikket en del av oppskriftene til petiteknit, men gleder meg til å vite kjønn slik at jeg kan begynne å leke enda mer med farger!

Jeg strikker, har funnet ett hentesett jeg vil strikke selv. Problemet mitt er at jeg har både en mor og søster som også strikker så har allerede blitt overfalt med spørsmål om hva jeg vil ha!

Ja, jeg er en strikker! Jeg har lyst til å strikke Rambaskår jakke og bukse fra klompelompe til hentesett, lillebjørnlue (knittingforolive tror jeg) sundaysuit og ruffle socks fra petiteknit. Og skatten-babyteppe fra klompelompe. Det er planen for nå. Jeg vet at den listen kommer til å vokse. Skal strikke setesdalsgenser til meg og samboeren. Det blir fort til at mini får en matchende i 5+ årsalderen :)

Jeg er en strikker. Planen er å strikke litt den lille i magen. Men søsteren min skal ha noen uker før meg så ender vel med å strikke til henne å ikke til meg. Er så typisk meg å strikke til andre enn meg selv.

Jeg elsker å strikke! Tenker jeg skal strikke hentesett til denne lille klumpen også, men vil på UL først da :Heartred Tør liksom ikke før det :nailbiting:

Jeg elsker å strikke, men mest til voksne, hehe! Kommende tante og bestemor (min svigersøster og svigermor) er skikkelige strikkedamer, og de har strikket hvert sitt grntesett til de to eldste, så de får den "æren" denne gangen også :happy: Så får vi se om jeg strikker en liten romper eller noe slikt.

Jeg strikker! Har strikket mye til barna mine. Har siste tiden strikket til tantebarnet som kommer mars, Ankers heldrakt med kyse, Ellens hentesett, romper og winter playsuit. Oppskrifter fra petite knit og ministrikk:)
Nå strikker jeg et teppe til han, og når det er ferdig skal jeg begynne strikkingen til min baby:Heartred

Jeg strikker, men har ikke planlagt noe strikking enda :happy: Kommer nok til å strikke noen rompere til sommer og høst bruk :happy:

Ingen strikker her, men vil lære meg. :happy:
Har flere i familien og venner som strikker, og skal bruke YouTube så får vi se hva vi får til før august ;)

Jeg strikker, og har veldig lyst å strikke noe til den i magen. Jeg tenker å strikke hentedress, men klarer ikke å bestemme meg for hvilke, er så mange fine :hilarious:

Jeg er en strikker! I så stor grad at første jeg begynte å tenke på da testen lyste «gravid» var hva jeg skulle strikke til den nye babyen ;)
Det jeg har tenkt å strikke foreløpig er hentesettet «hjem» av Lene Samsøe, galtvorturo:bookworm: og så skal jeg hekle et vognteppe i oldemorsruter :)
Hva har dere tenkt å strikke?
Her er storebror født i januar, så jeg trenger nok ikke like mye strikkaklær til denne som jeg hadde til ham..
Jeg sniker litt jeg. Hva er en galtvorturo? :-)

Jeg er en strikker!! Har derimot så mye på strikkelista mi at jeg ikke har hatt tid til å begynne på noe til denne minien enda:wtf: Gleder meg da, er så mye fint babystrikk:Heartred

Så morsomt at vi er mange strikkere her! Jeg har veldig lyst til å begynne og strikke allerede nå, men jeg venter til jeg har hatt TUL 28.12, jeg tørr liksom ikke enda!

Back
Topp