Flere strikkeglade her inne?

Eg og syns det er litt skummelt - kryssa fingrane for at dette går vegen [emoji173]️[emoji173]️ Har så lyst å strikke bukser, bodyer og gensere/jakker, men syns det er så vanskelig å lese oppskrifter

Øvelse gjør mester [emoji4] Og ja, vi kan ikke gjøre annet enn å krysse fingrene for at dette går bra [emoji173]️

Elsker å strikke :D

Strikka en kjappstrikka drakt i gult forrige uke, før jeg fant ut om spiren. «Bare sånn i tilfelle det snart ble vår tur ellers så kan vi gi en bort», men jammen var det en spire i magen da :)

Nå holder jeg på med nisseluer til ungene med oppskrift fra hodet :) håper det blir bra :D

Har ikke noe strikkeprosjekt akkurat nå (eller jeg har faktisk en bomullssklut på pinnene, men det er kjedelig ),
gleder meg til å strikke babytøy ❤️

Har akkurat strikket Marys royale svøp da, må bare montere det før jeg er ferdig ;)

• Liker
Reactions: ECB
Jeg strikker nancy kofte til stedatteren min. Selbuvotter til en kollega av mannen. Holder også på å lage noe som tanteungen min kan ha under kjeledressen. Hun er så plaget med atopisk eksem så må klare å strikke noe som beskytter handleddene hennes mot kjeledresskanter og lignende. Strikker dette i bomull da hun er allergisk mot ull.
Holder også på med å brodere adventskalender til barna.
Alle prosjektene ligger i kurven og jeg bytter på hva jeg holder på med.
Gleder meg til å strikke babyting. Har alle klompelompebøkene. Der er så mye fint. Blir ikke å strikke noe til spiren før jeg vet kjønn.

Har ikke noe strikkeprosjekt akkurat nå (eller jeg har faktisk en bomullssklut på pinnene, men det er kjedelig ),
gleder meg til å strikke babytøy ❤️

Har akkurat strikket Marys royale svøp da, må bare montere det før jeg er ferdig ;)
Jeg har strikka to royale svøb før. Blir garantert et til spiren også det er så nydelig

Back
Topp