Jeg elsker og strikke, strikker alt fra babyklær og større prosjekter. Nå holder jeg på med bølgegenseren Andre med noe spennende på strikkepennine som vil dele? Trenger tips til neste strikkeprosjekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja!
Jeg holder på med snøløvegenser til tantebarnet.
Den finnes i oppskrifter til både barn og voksne.
Gleder meg til å begynne på babytøy
Den Gannikopien er stilig, hvilken farge strikker du i? Samme som på bildet? Vis vedlegget 235944
Heldig tantebarn du har da, kjempefin genser samme farge som på bilde?Jeg strikker i en fargen Tåke fra fra drops air, det er en blanding mellom blå lilla og grå utrolig mykt og deilig garn.
Gleder meg også til å begynne å strikke babytøy igjen[emoji16] foreløpig ligger alt fra forrige svangerskap godt gjemt i en skuff. Venter nok litt lenger denne gangen før jeg begynner å strikke til mini i magen
Jeg strikker mørkeblå med lyseblå kontrastfarge, så nesten likt
Ja, har noe liggende fra forrige jeg også, men må jo ha endel nytt også.
Hentesett i juli blir ikke helt det samme om hentesett i januar
Eg strikker ei babypose, føreløpig på eit nybegynnerstadie, så håpar det blir bra progresjon framover!
Åja strikker alltid noe.
Spesielt klær til minstemann syns jeg er gøy å strikke.
Jepp også er det så gøy å kle det på dem.Barneklær er alltid gøy, blir så fort ferdige med de[emoji7]
Jeg holder på med genser til mannen i str XXL. Jeg strikket den først på for små pinner, så det er andre gang jeg strikker den... Må si jeg gleder meg til babystrikk [emoji2]
Kjipt å måtte begynne på nytt igjen da.. jeg brukte seriøst 2,5 år på Oslogenseren til mannen min, var så lei på slutten!
Strikker alltid på noe. Holder på med en liten body til mageboeren gøy å strikke til baby igjen. Ellers strikker jeg til meg selv, min sønn og av og til til mannen..
Det skjønner jeg Men Oslogenseren er fin da! Det er vel ca 2,5 år siden vi kjøpte garn, når jeg tenker meg om. Prosjektet har dermed vart like lenge som prosjekt baby...
Eg og syns det er litt skummelt - kryssa fingrane for at dette går vegen Har så lyst å strikke bukser, bodyer og gensere/jakker, men syns det er så vanskelig å lese oppskrifterJa, jeg strikker masse. Har hatt et år med lite strikkelyst, men straks graviditetstesten viste to streker, kom lysten tilbake Har strikket knapperbakgenseren fra ministrikk, og Olives strømpebukser. Litt skummelt å strikke til den lille allerede, men klarer ikke å dy meg