flere som?

lilly28

Glad i forumet
har problemer med å logge seg inn på min side i dag??
Jeg får ikke logget inn, men når jeg trykka på forum,så går det plutselig....skjønner ikkeno...

vet ikke..har ikke prøvd. her går jeg rett inn på diskusjonsforumet, så er så og si aldri på "min side"[:)]

Skjønner....ble nesten desperat jeg da[&:][&:][&:] pleier alltid å logge meg inn først....så trodde jeg ikke fikk sladra her i dag[8D][8D]

Men det gikk jo helt fint[:D][:D]

Plagdes VELDIG igårkveld! Ble gal, og måtte bare legge meg uten å gjøre noe som helst her inne!! ARGH! Dataproblemer er ikke noe for min utålmodige sjel[8D]

Kjente jeg ble rimelig svett sjøl.....har jo ikke fortalt dette til andre enn mamma og sambo,så må jo snakke med noen[:D][:D][:D][:D]

Ikke sant! Og jentene her inne er jo mer interessert i å høre om ting og tang omatt og omatt, enn de som ikke er gravid selv[;)]

Ikke sant[:D][:D][:D]
Gubben her er bare glad for positiv test, men han gidder da ikke å snakke å styre om alt som rører seg i huet mitt[:D][:D]
Så prøver å ikke plage han med mine tanker om absolutt alt[:-]

haha, sender min samboer oppdatering på facebookinnboksen, det som står uke-for-uke på BV! Så da får han velge selv om han vil lese det[:)] Jeg kan jo lese det maaange ganger, like fascinerende hver gang[:)]

He he
Kanskje jeg skulle gjøre det jeg å[:D][:D][:D]

Nedgrav han i informasjon du[8D]

Skal begynne med det etter kontroll på mandag[:D] for om det er som jeg tror...at jeg er lenger enn fire uker på vei....så har vi jo det plutselig travelt[:D][:D][:D]

Back
Topp